Balea Soft & Clear tonik

Pozdrav drage dame!

image

Danas vam donosim jednu kratku recenziju, radi se o Balea Soft & Clear toniku.

Za pocetak evo par osnovnih informacija.
Cijena – cc 16 kn
Kolicina – 200 ml
Dostupno samo u Dm-u

Sastav:
Aqa, alcohol deant, glycerin, polygliceryl-4caprate, salicylic acid, zinc pca, menthol, bisabolol, parfum, sodium hydroxide, benzophenone-4, cl 42090 cl 16255.

Sto kaze Balea?

Za necistu kozu, sa salicilnom kiselinom i cinkom.
Antibakteriski. Cisti pore te dijeluje protiv pristica i mitesera.
Dermatoloski ispitano.
Uputa za uporabu: nanijeti na blaznicu te njezno preci lice vrat i dekolte.

Sto kazem ja?

Ovaj tonik sam kupila jer je gotovo duplo jeftiniji od Niveinog kojeg inace koristim.
No dali je on zadovoljio moja ocekivanja?
Definitivno ne!
Lijepo cisti, ali me koza nakon nanosenja jako pecka, te ostavlja ljepljiv trag, koji obavezno moram isprati vodom. Tu je i njegov specifican miris koji mi se nikako nije svidio.

Jeste li isprobale ovaj Balein tonik, kako se vama svidio?

Puse vam saljem, do citanja! :*

Oglasi

8 thoughts on “Balea Soft & Clear tonik

Komentiraj

