Proizvodi kojima sam dotaknula dno #1

Pozdrav drage dame!

Vec par dana nisam nista pisala.
Zivot mi se okrenuo naglavacke.
Nisam imala ni volje, a nit vremena za tipkanje.

Ali sad sam tu 😀
Odmorna i spremna za nove postove ;))

Kao sto ste mogli vidjeti u naslovu pisat cu vam o proizvodima kojima sam dotaknula dno.
Nema ih puno, jer nemam bas naviku skupljati potrosenu ambalazu.

image

Ekipica na okupu.

image

Balea piling za tijelo – za cijenu od svega 12 kuna, dobijete odlican proizvod. Samo ne znam dali se jos uvijek moze pronaci jer je iz LE kolekcije.

Balea losion za tusiranje – cijena 12 kuna. Blago hidratizira, lijepog mirisa i daje bogatu pjenu.

image

Balea sampon za kosu bez sjaja – cijena 10-tak kuna, daje bogatu pjenu i povrsinski sjaj kosi.
To je jedan od onih proizvoda koji mi je ok, ali ga najvjerovatnije necu ponovno kupiti.

Nivea mlijeko za tijelo – cijena 30 -tak kuna. Odlican proizvod, lijepo hidratizira, brzo se upija. Miris je blag kao kod vecine Niveinih proizvoda.

image

Adidas deodorant – cijenu mu nazalost ne znam jer sam ga dobila na poklon.
Miris mu je ugodan ali intezivan.
Nije me bas odusevio ni zastitom, vec nakon par sati otkaze poslusnost.

Nivea anti-perspirant – uvjek mu se iznova vracam, cijena mu je 23 kune. Stiti me tijekom cijelog dana, ne ostavlja tragove na odjeci.

Kako vam se svidaju ovakve vrste postova? Cemu ste vi u posljednje vrijeme dotaknule dno?

Puse vam saljem, do citanja :*

Oglasi

5 thoughts on “Proizvodi kojima sam dotaknula dno #1

  1. mene ovaj balein losion vidiš, nije oduševio, mislim daleko od toga da je loš, ali nisam poludila za njim u toj mjeri da bih ga ponovno kupila, a ovaj nivein dezić koristim trenutno. inače sam fan garnierovih, ali niveini su često na sniženju, pa često uzmem njihov. ljubiiim :*

    Sviđa mi se

Komentiraj

