Neutrogena visibly clear ruzicasti grejp – gel za umivanje lica

         Pozdrav drage dame!

Veceras vam donosim recenziju Neutrogena gela za ciscenje lica.

image

Cijena – 46kn
Kolicina – 200ml
Sastav – Aqa, Sodium Laureth Sulfate, Lauryl Glucoside, Glycerin, Sodium Cocamphoacetate, Beatine, PEG-120 Methyl Glucose Dioleate, Salicylic Acid…

Sto kaze Neutrogena?

Kremasti gel za umivanje lica pomocu Micro Clear tehnologije njezno i dubinski cisti kozu.
Ostranjuje prljavstinu i masnocu, eliminirajuci tako nesavrsenosti poput pristica i mitesera.
Bez isusivanja pogodno i za osjetljivu kozu.

Sto kazem ja?

Moja koza je mjesovita, osjetljiva,  trenutno dehidrirana, s sitnim pristicima po obrazima i miteserima po nosu.

Ova umivalica mi se jako svidjela,
nije mi izazvala crvenilo niti dodatno isusila suhe djelove.
Daje predivan osjecaj cistoce, bez zatezanja.
Miris je citrusan dosta izrazan, ali ugodan.
Nakon 2 tjedna svakodnevnog koristenja miteseri su se poceli povlaciti, a i pristici su se smanjili.

Jeste li isprobale ovaj gel za umivanje ili nesto drugo iz Neutrogenine visibly clear linije,  kakvi su vasi dojmovi?

Oglasi

8 thoughts on “Neutrogena visibly clear ruzicasti grejp – gel za umivanje lica

  1. Pingback: Proizvodi kojima sam dotaknula dno #4 | Happy Woman

  2. Pingback: Nivea aqua effect ~ pjena za umivanje lica | Happy Woman

  3. Svi ju hvale,ali još ju nisam probala.Trenutno sam na Biobazi,no mogla bih probati kad potrošim ovu,posebno ako ne isušuje.Davno sam koristila Neutrogenu,nisam sigurna jel bilo 2u1 ili 3u1 čistilica,ali bila mi je skroz ok )

    Sviđa mi se

    • Isprike sto tek sada odgovaram, obaveze su stisle, pa sam zanemarila blog.

      Meni je skroz ok, ne isusuje, ako probas obavezno javi rezultate, voljela bih cuti tvoje dojmove.

      Veliki pozdrav i hvala na posjeti :*

      Sviđa mi se

Komentiraj

