Mini New in #1

        Pozdrav drage dame!

Danas cu vam pokazati, sto se to novoga naslo u mom kozmetickom brlogu.

image

Nisam bila nesto rastrosna, jer naprosto financije ne dopustaju, ali je ipak pokoja stvarcica pronasla put do moje potrosacke kosarice.

Neke od fotografija pojedinacnih proizvoda su preuzete s google-a.
Oprostite mi na tome.
Kamera na mobu ovih dana odbija suradivati, pa vas ne zelim zatrpavati losim fotkama.

image

Bioderma  Photoderm Spot SPF 50+ – nedavno sam molila kolegicu Martinu sa bloga Dear Skin, za preporuku kreme sa visokim zastitnim faktorom koja ce me osim od sunca stiti i od nastajanja novih suncanih pjegica.
Preporucila ih je par, a moj je izbor pao na ovu kremicu.
Sadrzi 30 ml i kosta 99,95 kn.

image

Balea Professional Repair regenerator za obnovu ostecene kose. Iako imam kratku kosu, volim da je meka i njegovana, a ovaj regenerator bas to obecava.
Sadrzi pozamasnih 200ml po cijeni od 17kn.

image

Balea kremasti gel – mandarina, sadrzi 300ml, lijepo mirisi, daje bogatu pjenu, za 7 kn sam vise nego zadovoljna.

image

O BeautyUk ruzu u nijansi pink my ride sam pisala u proslom postu (klik), pa ako vas zanima detaljna recenzija bacite pogled.
Uglavnom, vrlo kvalitetan ruz, solidne pigmentacije i trajnosti s izrazenim mirisom mentola. Cijena mu je 27 kn.

She ruz nijanse magic colours 117, lijepa roza nijansa, to je zapravo sve sto mi se kod ovog ruza svida.
Trajnost mu je vrlo losa, uvlaci se u borice usana i meni se nikako nije dopao. Cijena mu je 21 kn.

Sljedeci, a i meni najdrazi ruz je Essence longlasting, 09 wear berries koji mi po pigmentiranosti i kvaliteti vrlo slici BeautyUk ruzevima.
Detaljniju recenziju samo druge nijanse mozete procitati ovdje.

image

Ostvarila sam svoju prvu suradnju sa Wet n wild kozmetikom, te sam dobila na recenziju buckastu olovku u divnoj nud nijansi E129.
Suzdrzat cu se od daljnjih komentara, jer vam uskoro spremam recenziju.

image

Catrice camuflage, kad vas ljudi na ulici pocnu mijenjati za dobrodrzecu tridesetogodisnjakinju, a tek vam je nepuna 21 mislim da je krajnje vrijeme da se pozabavim sa svojim podocnjacima i vjecito umornom izgledu lica kazem zbogom.
S ovom kamuflazom sam to u velikoj mjeri i uspjela.
Prekrivanje joj je srednje do potpuno, odlicno prekrije podocnjake, no ukoliko prethodno ne hidratizirate okoloocno podrucije, ona bi ga mogla isusiti.
Cijena 25 kn
image

Essence quattro paleta sjenila, nju sam danas kupila pa jos nisam stigla isprobati.
Jedino sto vam mogu reci je njena cijena 21 kn.

Kako vam se svidaju moji noviteti?
Sto se novoga u posljednje vrijeme naslo kod vas?
Pisite mi. :*

Pridruzite nam se i na Facebooku klikom ovdje

Puse vam saljem do citanja :*

Oglasi

16 thoughts on “Mini New in #1

  1. Svidjaju mi se noviteti, a za slike ne brini, meni je i tako bitniji tekst osim eventualno kad se neki swatch mora pokazat, al za new in post nije ni bitno sve to isto izgleda i na netu 🙂 Nisam skoro nista od ovog isprobala, ali kao sta sam rekla na recenziji ruza, jako mi se svidja pa mozda njega ugrabim nekad 🙂

    Sviđa mi se

    • Bioderma krema mi je za sada ok, nije potpuno mat, ali s malo pudera u prahu i to se da rijesit.
      Sto se tice Balea kreme za tusiranje, ja nisam primjetila nikakvu razliku izmedu nje i ostalih Balea gelova za tusiranje. :*

      Sviđa mi se

  2. Jako lijepi noviteti 🙂 Slažem se sa svim napisanim za Catrice kamuflažu, koristim ju i ja. Javi kakva ti je Biodermina krema sa zaštitnim faktorom, baš me zanima.

    Sviđa mi se

Komentiraj

