Bioderma Photoderm SPOT SPF 50+

         Pozdrav drage dame!

Odkad znam za sebe imam pjegice.
Dugo sam ih se pokusavala rijesiti, izbljediti na sve moguce nacine, ali je ta borba bila bezuspjesna.
Preko zime ih gotovo i nema, ali s prvim  zrakama sunca vrate se i one i ukrase moj nos i vrhove obraza.
S vremenom sam ih prihvatila, ali ih ne zelim svake godine imati sve vise.
Jedino rijesenje je koristenje kreme sa visokim SPF tokom cijele godine.

Danas vam donosim recenziju Bioderma Photoderm SPOT kreme sa SPF 50+.

image

Dostupno – u ljekarnama.
Kolicina – 30 ml
Cijena – 99,95 kn
Sastav – AQA, DICAPRYLY CARBONATE, OCTOCRYLENE, METHYLENE BIS-BEZOTRIAZOLYL TERAMETHYLBUTYLPHENOL, BUTYL METHOXYDIBENZOLMETHANE, BIS – ETHYLHEXYLOXYPHENOL METHOXYPHE-NYL TRIAZINE, CYCLOMETHICONE, DIPROPY LENE GLYCOL, C20-22 ALKYL PHOSPHATE, GLY-CERYL STEARATE, PEG – 100 STEARATE, ECTION, MANNITOL, XYLITOL, RHAMNOSE, FRUCTO-QUGOSACCHARIDES, TRIGLYCERIDE, DISODIUM EDTA

image

Sto kaze Bioderma?
Krema sadrzi prirodne molekule koje stite stanicnu DNA od promjena u strukturi nastalih kao posljedica UV i UVB zracenja.
Proizvod je prikladan za kozu s pjegama, oziljcima, ostecenjima te posebno za kozu nakon tretmana laserom, jer umanjuje hiperpigmentacije koje nastaju kao posljedica izlaganja suncu.

Sto kazem ja?
Kremica dolazi u klasicnoj tubici, s plasticnim cepom i bez pumpice.
Ulaz kroz koji proizvod izlazi je vrlo mal te krema lako dozira.

image

Srednje je guste teksture, lijepo klizi i lako se razmaziva po licu.
Upija se relativno brzo ali  ne ostavlja potpuno mat finis, nego se lice poslje nje zravo sjaji.
Ako vam se to ne svida to se da rijesiti s malo pudera u prahu.
Jako je dobra podloga za sminku.

image

Stare pjegice mi nije izblijedila, ali jako dobro stiti od nastajanja novih.

Nije mi izazvala nikakav nered na licu niti uzrokovala nove pristice.

Preporucila bih ju osobama od normalne do mjesovite koze, mislim da bi masnoj ipak bila malo preteska.

Kako se vi stitite od sunca?
Jeste li isprobale ovu kremicu i kako se vama cini?
Pisite mi.

Pridruzite nam se i na Facebook stranici klikom ovdje.

Oglasi

3 thoughts on “Bioderma Photoderm SPOT SPF 50+

  1. Pingback: Summer tag | My Diary

  2. Kremica baš zvuči zanimljivo, posebno što nisi imala nikakvih negativnih reakcija. Meni je to jako bitno. Nisam ju probala, no ne znam kakva bi bila na mom izrazito masnom čelu. Probat ću nabaviti tester 🙂

    Sviđa mi se

Komentiraj

