Eveline Aqua platinum ruz

          Pozdrav drage dame!

Kako vrijeme odmice moja ljubav prema ruzevima raste. Ako se lijepoj nijansi doda povoljna cijena, nema toga sto ce me sprijeciti od kupnje.

Upravo te dvije kombinacije su dovele i Eveline aqua platinum ruz u moju kozmeticku torbicu.

image

Cijena – 25 kn
Nijansa – 421

Ruz nam dolazi u 10-tak nijansi. Zapakiran u naizgled lijepu crnu ambalazu, sa zlatnim slovima.
Plastika od koje je ambalaza nacinjena je vrlo nekvalitetna.
Nakon par nosenja u torbici zlatna slova su se gotovo potpuno istrugala. Sto ruzu daje stariji i neuredan izgled.

image

Nijansa koju ja imam je 421, njezno roza, nude nijansa, sa sitnim sjajnim cesticama u sebi.

Pigmentiranost mu je solidna,oboja usne u samo jednom nanosu.

Trajnost mu nije jaca strana, na mojim usnama izdrzi oko 2 sata te nakon toga pocinje ravnomjerno blijediti.

Ne isusuje usne, no niti ih hidratizira.
Ne prelijeva se preko ruba usana i ne uvlaci se u borice.

Miris ovog ruza je pomalo cudan, nekako je umjetan, plasticni.
Uzasno me podsjeca na one licitarske ruzeve koje smo kao klinke kupovale.
No ne zadrzava se dugo na usnama.

image

image

Kad se sve zbroji i oduzme, smatram da se za tu iako vrlo povoljnu cijenu moze naci boljih ruzeva.

Miris i losa ambalaza ce me odvratiti od kupnje drugih nijansi.

Kakva su vasa iskustva s Eveline ruzevima i njihovom kozmetikom opcenito?  Pisite mi!

Pridruzite nam se i na Facebook stranici klikom ovdje.

Oglasi

4 thoughts on “Eveline Aqua platinum ruz

  1. Isprobala sam ruž upravo u toj nijansi. I zaista miris je čudan i pomalo neugodan, ali sam prilično zadovoljna što se tiče zadržavanja. Neki ruževi su mi se isprali puno prije nego ovaj, pa za to nemam zamjerku:)

    Sviđa mi se

Komentiraj

