Balea Urea – okoloocna krema

         Pozdrav drage dame!

Prije koji dan sam vam na svojoj Facebook stranici pokazala s cime sam se pocastila u posljednje vrijeme.
Medu higijenskim potrebstinama, nasla se i ova kremica.

image

° Cijena – 23 kn
° Kolicina -15 ml
° Dostupno – Dm
° Sastav – AKQA, UREA, GLYCERIN, DECYL OLEATE, SIMMONDSIA CHINENSIS SEED OIL, SQUALANE, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, C14-22 ALCOHOLS, PANTHENOL, SACCHARIDE ISOMERATE, PERSEA GRATISSIMA OIL, GLYCINE SOJA OIL, GLICINE SOJA STEROL, HELIANTHUS, ANNUUS SEED OIL, MARIS AQA, CHLORELLA VULGARIC EXTRACT, HYDROLYZED ALGIN, C12-20 ALKYL GLUCOSIDE, CAPRYLYL/CAPRYL GLUCOSIDE, PALMITOYIL PROLINE MEGNESIUM PALMITOYL GLUTAMATE, SODIUM PALNITOYL SARCOSINATE, SODIUM ALCRYLATE/SODIUM ARYLOYLDIMETHYL TRAURATE, COPOLYMER, SODIUM ACRYLATES/C10-30 ALKYL ACRYLATE CROSSPOLYMER, XANTHAN GUM, PLYISO-BUTENE, TOCOPHEROL, LECITHIN, ASCORBYL PALMITATE, CETEARYL ALCOHOL, GLYCERYL STEARATE, SORBITAN OLEATE, GLYCERYL OLEATE, SODIUM CITRATE, ETHYL, HEXYGLYCERIN, PHENOXYETHANOL, PARFUM.

Sto kaze Balea?
Balea face krema za podrucije oko ociju s ureom, uljem jojobe, pentavitinom, avokadom i D- pentanolom.
Nanijeti na ocisceno podrucije oko ociju i blago utapkati.
Prikladna za primjenu kod nosenja leci.

Sto kazem ja?
Moje oci nisu pretjerano osjetljive, ne nosim naocale niti lece, okoloocno podrucije mi je  dehidrirano s ogromnim tamnim podocnjacima.
Dolazi nam u maloj, vrlo prakticnoj tubici, koja jako lijepo sjeda u ruku.

image

Prolaz kroz koji kremica izlazi je vrlo uzak, sto jako olaksava doziranje, pa se ne morate bojati da ce previse proizvoda izaci.

image

Sama tekstura je vrlo gusta i masnjikava, ali lako se razmaziva.
Upija se nesto sporije, no kad se upije ne ostavlja mastan trag.

image

Ja sam ju koristila za nocnu njegu, jer mi je  za jutarnju ipak bila preteska. 

Lijepo hidratizira, koza je ujutro nahranjena i meka.

Nije mi izazvala nikakve iritacije niti suzenje ociju.

Smanjenje ili izbljedivanje podocnjaka nisam primjetila no tome nije ni namjenjena.

Svoj posao odraduje odlicno, stoga imate moju preporuku.

Cime vi njegujete okoloocno podrucije?
Jeste lu isprobale ovu kremicu? Koji su vasi dojmovi?

Pridruzite nam se i na Facebook stranici klikom ovdje.

Oglasi

5 thoughts on “Balea Urea – okoloocna krema

  1. Pingback: Trenutno volim… #4 | Happy Woman

Komentiraj

