Hipp ~ Pflegecreme sensitiv

      Pozdrav drage dame!

Već više od dva tjeda nisam pisala.

Iskoristila sam par slobodnih dana i otputovala svojima u Slavoniju, fino se papalo, družilo, pjevalo i veselilo. Sad kad sam potpuno napunila baterije vraćam se pisanju, moram priznati da ste mi nedostajali. ❤

Danas za vas imam recenziju kremice o kojoj se u ovoj našoj maloj blogosferi jako puno pisalo.
Naime radi se o Hipp sensitiv baby kremi.

image

Što kaže Hipp?

Krema za njegu, 75 ml
S prirodnim bademovim uljem iz ekološke proizvodnje, intezivno njeguje i pouzdano štiti kožu.
Lako se maže, brzo upija i čini kožu mekom.
Idealna za cijelu obitelj.

Bez mineralnih ulja razvijeno da smanjuje rizik od nastajanja alergija:
• S blagim mirisom, bez mirisnih tvari za koje se spoznalo da bi mogle izazvati alergije (prema zakonu)
• Bez eteričnih ulja
• Bez PEG emuglatora
• Bez parabena
• Bez sirovina životinjskog podrijetla
• Podnošljivost na koži je dermatološki potvrđena

Sastav: Aqua, HelianthusAnnuus Hybrid Oil, Cocoglycerides,CetearylAlcohol,Myristyl Myristate,Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Phenoxyethanol,Panthenol, CetearylGlucoside, BehenylAlcohol,MyristylAlcohol,Parfum, Sodium CarboxymethylBetaglucan, XanthanGum, Myristyl Glucoside, Sodium Acrylates/C10-30 Alkyl AcrylateCrosspolymer,p-Anisic Acid

Što kažem ja?

Prvi puta da se slažem gotovo sa svime navedenim u opisu proizvoda.

Moja je koža mješovita, sklona nepravilnostima i dehidraciji.

Ova kremica mi nije izazvala nikakav nered na licu. Srednje je guste teksture, lako se razmazuje i brzo upija. Lijepo hidratizira i ostavlja kožu mekom.
Odlična je podloga za šminku.

image

Osim za lice koristim ju i za mazuckanje ruku, podkoljenica poslije tuširanja i za njegu suhih stopala.

Od kad sam ju kupila stalno je samnom. Nosanje po torbi rezultiralo je ‘zaprljanom’ tubicom, zbog toga je prva fotografija preuzeta s googla, bilo mi je neugodno i glupo pokazivati vam tubicu išaranu kemiskom i crnom olovkom za oči.

Ako ju još nemate svakako ju nabavite za 15-tak kuna nećete propasti, a namjenu će te joj zasigurno naći.

Jeste li već isprobale ovu kremicu? Koji su vaši dojmovi? Koristite li često baby proizvode u njezi kože?

Oglasi

8 thoughts on “Hipp ~ Pflegecreme sensitiv

  1. Pingback: Proizvodi kojima sam dotaknula dno #4 | Happy Woman

  2. Pingback: Dove essential krema za ruke | Happy Woman

Komentiraj

