Oriflame The One tekući puder

Pozdrav drage dame!

Danas za vas imam recenziju Oriflame The One tekućeg pudera.

image

Što kaže Oriflame?

Tekući puder prozračne svilenkaste teksture naglašava prirodnu ljepotu.

Sastav: AQUA, CYCLOPENTASILOXANE, CYCLOHEXASILOXANE, PEG-10 DIMETHICONE, BUTYLENE GLYCOL, ISONONYL ISONONANOATE, TITANIUM DIOXIDE, CAPRYLYL METHICONE, SILICA, SODIUM CHLORIDE, NYLON-12, POLYGLYCERYL-4 ISOSTEARATE, CETYL PEG/PPG-10/1 DIMETHICONE, HEXYL LAURATE, STEARIC ACID, DISTEARDIMONIUM HECTORITE, ALUMINUM HYDROXIDE, IMIDAZOLIDINYL UREA, METHYLPARABEN, CAPRYLYL GLYCOL, PROPYLPARABEN, PARFUM, DISODIUM EDTA, TRIETHOXYCAPRYLYLSILANE, ALUMINA, CI 77891, CI 77492, CI 77491, CI 77499

Što kažem ja?

Nijansa koja je meni stigla je Olive Beige koja je ujedno i najtamnija od šest ponuđenih.

image

Puder dolazi u elegantnoj staklenoj bočici od 30 ml.
Dozira se pumpicom, koja u mom slučaju nije baš najbolje funkcionirala.

Kao što sam već gore spomenula nijansa koju sam dobila je za moj blijed ten pretamna, par puta sam ga nosila po doma da bih vam mogla prenjeti barem neke utiske.

Tekstura ovog pudera je vodenasta i rijetka, pruža lagano do srednje prekrivanje. Blago ujednači ten, prekrije sitne nepravilnosti. Miris mu je vrlo blag, lako se razmazuje, a zbog svoje teksture pruža mogućnost nadograđivanja. Nije mi izazvao nikakav nered na licu.

Ako tražite puder za svaki dan, koji će vam lagano ujednačit ten, imate moju preporuku, za cure koje traže jaču moć prekrivanja ovaj proizvod ipak nije.

Cijena mu je 89 kn, prije kupnje imate mogućnost zatražiti tester, što bi vam i preporučila jer nijanse na slikama vrlo često nisu vjerodostojne.

Jeste li isprobale nešto iz The One kolekcije? Koji je vaš najdraži puder?

Ispričavam vam se na nekvalitnim fotografijama, vrijeme je očajno, koliko se god trudila to je najbolje što sam uspijela uhvatit.

PR proizvod ustupio Oriflame.

Puse vam šaljem, do čitanja! :*

Oglasi

8 thoughts on “Oriflame The One tekući puder

  1. Pingback: Mjesec u slikama ~ studeni 2014. | Happy Woman

  2. Pingback: New in #4 | Happy Woman

Komentiraj

