Golden Rose ruževi ~ nijanse 60 i 79

       Pozdrav drage dame!

Prije nešto više od mjesec dana prvi puta sam se našla u Golden Rose dućanu u Importane centru.
Bila je to ljubav na prvi pogled.

Iako se o ovom brendu jako puno pisalo i vjerovatno ste već pročitali hrpu recenzija, jednostavno nisam mogla svoje oduševljenje ne podjeliti s vama.

Čim sam ušla u malu šarenu prostoriju, pogled mi je odlutao do ruževa, još kad sam vidjela da koštaju samo 25 kuna mom oduševljenju nije bilo kraja.

image

Odlučila sam se za dvije nude nijanse, čija bi ljepota više dolazila do izražaja u toplim proljetnim danima, no vjerujem da ću ih i u ovo doba godine maksimalno iskoristiti.

Dolaze nam u elegantnoj crnoj ambalaži, obloženom zlatnom kartonskom kutijicom koju sam ja nažalost već u putu strgala pa nije bila primjerena za slikanje.

Plastika od koje je ambalaža napravljena, je poprilično čvrsta, čep lijepo sijeda pa nema straha od otvaranja.

image

Lijevo nijansa 79, a desno nijansa 60

Sadrži 4,2 grama proizvoda koje morate potrošiti u roku 24 mjeseca.
Miris je ugodan i vrlo blag.

Tekstura ruža je kremasta, a pigmentiranost odlična, na usnama će vam bez problema izdržati i po par sati.

image

Zbog svoje kvalitete, dobre pigmentacije, trajnosti i velikog izbora nijansi ovi ruževi mogu konkurirati puno skupljim brendovima.

Prodajna mjesta možete pogledati ovdje,
pa ako ste u blizini nekih od njih svakako se počastite s kojom nijansom, vjerujte mi nećete požaliti.

Kako Vam se svidio post?
Jeste li već isprobali ove ruževe, koji su Vaši dojmovi?
Ima li nešto od Golden Rose kozmetike što Vas je oduševilo i možete mi preporučiti?

Puse vam šaljem, do čitanja! :* ❤

Oglasi

12 thoughts on “Golden Rose ruževi ~ nijanse 60 i 79

  1. Pingback: New in #4 | Happy Woman

    • 60 -tica je jako, jako svijetla, na tamnoputim ženama bi izgledala malo isprano, no meni je sasvim ok za dnevni look 😉

      Imaš li iskustva s njihovim maskarama? Primjetila sam da su dosta povoljne. 🙂

      Sviđa mi se

Komentiraj

