New in #4

      Pozdrav drage dame!

image

Danas vam donosim prvi new in u ovoj godini. Nakupilo se popriličan broj noviteta.
Neke sam dobila, neke kupila, za neke sam vam već pisala recenziju, dok ostali čekaju svoj red.

image

Oriflame true perfection dnevna krema ~ pruža blagu hidrataciju i lagano ujednačava ten, detaljniju recenziju možete pročitati ovdje.

image

Catrice Nude Illusion tekući puder ~ novitet koji me je oduševio, njegova najsvijetlija nijansa potpuno odgovara mom blijedom tenu.
Detaljniju recenziju možete očekivati kroz par dana.

O Oriflame The One puderu sam vam već pisala ovdje.

image

Essence baza za sjenilo ~ odličan proizvod za 20-tak kuna. Nisam sigurna da li se još uvijek može pronaći na policama svih drogerija, ja sam svoj primjerak kupila u Kozmu, pa ako još niste pogledajte tamo.

image

Essence Hello Autumn paleta sjenila o njoj sam vam također već pisala.
Divan izbor boja, ali na žalost vrlo slaba pigmentacija.

image

Essence Lash Princess maskara koja je digla prašinu u našoj maloj blogosferi, pohvale su frcale sa svih strana, što sam drugo mogla nego ugrabit svoj primjerak.
Daje zavidan volumen, bez sljepljenisti i trusenja, a sve to za 27 kn.

Oriflame The One maskara namjenjena sretnicama s dugačkim i gustim trepavicama, jer one malo manje sretne nebi imale neke koristi od nje.

Hello Autumn set za obrve još nisam stigla isprobati, pa vam nažalost ne mogu ništa pametno reći.

image

Essence rumenilo ugrabila sam ga za nekih 10-tak kuna u Kozmu, divna nijansa, lijepo se nanosi i lako blenda.

image

Moji prvi Golden Rose ruževi odlična pigmentacija, kremasta tekstura, bogat izbor nijansi. Što reći osim da ih želim sve! Još malo hvalospijeva možete pročitati ovdje.

image

Oriflame The One ruž ~ lagano oboja usne,
nakon sat do dva, boja izblijedi, a ostane samo hrpa sitnih šljokica.

image

Kozmetičkih kistova složit će te se nikad dovoljno.
Essence kist za sjenilo košta 10-tak kuna i sasvim ok služi svrsi.

Cien kist za rumenilo iz Lidla, također sasvim ok proizvod. Preživio je do sada 10-tak pranja, dlačice ne ispadaju i ne pušta boju, jedino bi mogao biti mrvicu mekši, no s obzirom na vrlo povoljnu cijenu to ću mu oprostiti.

Što ste vi kupovale u posljednje vrijeme? Jeste li isprobale nešto od gore spomenutih proizvoda, koji su vaši dojmovi?
Kako vam se sviđaju moji noviteti?

Oglasi

4 thoughts on “New in #4

  1. Super new in! Koristim Oriflame kremu i Catrice Nude Illusion puder 🙂 nisam puno kupovala u zadnjih par tjedana, malo stedim jer sam oko Bozica i dobila i kupila dosta toga pa sad odmaram, najluđe kupnje su mi bile jedan Essie lak preko ebaya pred par tjedana i kaladont jutros haha 😀

    Sviđa mi se

Komentiraj

