Dove essential krema za ruke

       Pozdrav drage dame!

Kao što ste mogli primjetiti nije me bilo dugo, ma što dugo – predugo! 
Oni koji prate moju Facebook stranicu vjerovatno znaju, no ipak ću ponoviti za vas koji nemate korisnički račun na toj društvenoj mreži ~ udala sam se. ❤
Iako je vjenčanje bilo intimno i malo u krugu samo najbližih same pripreme prije i papirologija poslije oduzeli su mi jako puno vremena, kao i uvijek blog je zbog toga patio.

No vratimo se mi na temu posta.
Danas ću vam pisati o Dove essenial kremi za ruke.

image

Sjećate li se recenzije Hipp sensitiv kreme čiju sam sliku morala skinuti s neta jer je moja bila išarana kemiskim olovkama.
Da se i ovoga puta ne dogodi isto fotografije sam napravila odmah nakon kupnje za slučaj da mi se kremica svidi i time zasluži svoju recenziju.

Dolazi nam u tubici od 75 mililitara za kojih će te morati izdvojiti 15-tak kuna što je nekakva klasika kad su kreme za ruke u pitanju.

image

Otvara se i zatvara pomoću plastičnog čepa koji i nakon mjesec dana nosanja po torbicama odlično služi svrsi.

Sama tekstura kreme je lagana, lako se razmaziva i jako brzo upija.
Ne ostavlja na rukama ljepljiv i težak osjećaj što mi posebno svidjelo. Blago regenerira i ostavlja kožu mekom.
Miris je klasičan za sve Dove proizvode, blag i nenametljiv, na rukama se gotovo i ne osjeti.

Zbog svoje lagane i brzoupijajuće teksture ova je kremica postala svakodnevni stanovnik moje torbice. Ako imate normalnu do suhu kožu ruku posegnite za ovom kremom i nećete pogriješiti. 😀

Čime njegujete ruke u ove hladne zimske dane?
Jeste li već isprobali ovu kremu, koji su Vaši dojmovi?

Oglasi

2 thoughts on “Dove essential krema za ruke

Komentiraj

