Nivea aqua effect ~ pjena za umivanje lica

     Pozdrav drage dame!

image

Iako je moja koža mješovita, sklona nepravilnostima u ovo doba godine opako naginje isušivanju i dehidraciji, pa moja omiljena Netrogena postaje pomalo agresivna za dva puta dnevno korištenje.

Trebalo mi je nešto blago neisušujuće, a opet dovoljno jako da temeljito očisti lice, otkloni odumrle stanice i višak proizvoda koji se tokom noći nisu uspijeli upiti u kožu.

image

Ono što me je prvivuklo na kupnju bile su riječi kojima Nivea opisuje ovaj prizvod:

Umirujuća pjenica za čišćenje lica, obogaćena prirodnim bademovim uljem i Hydra IQ.
Čisti vašu kožu temeljito, ali blago hidratizira kako bi zadržala njenu prirodnu vlažnost.” 

Dolazi nam u simpatičnoj ružičastoj bočici koja sadrži 150 mililitara proizvoda za kojih ćete morati izdvojiti 40-tak kuna.

image

Ambalaža je načinjena od kvalitetne plastike, čep lijepo “sjeda” i nema straha od prolijevanja i nereda ako svoju omiljenu umivalicu poželite ponijeti sa sobom na putovanje.

Sam proizvod nije klasične gelaste teksture, nego stiskom na pumpicu izlazi u obliku pjene.

image

Samo jedan stisak pumpicom je dovoljan da se cijelo lice prekrije pjenom.
Nježno čisti i ne nadražuje oči i okoloočno područije, nije mi dodatno isušio kožu, a niti izazvao nove gamadi po licu.

Miris je decentan i ugodan, rekla bih klasičan za većinu Nivea umivalica.

Sastav:

image

Iako je ova umivalica namjenjena suhoj do vrlo suhoj koži, mislim da bi sasvim ok odgovarala mješovitoj, a možda čak i masnoj koži, jer je uvijek dobro imati doma nešto blago za čišćene lica, za dane bez makeupa ili kad je koža osjetljiva, suha i iziritirana, ovo je moj takav proizvod, koji je vaš?

Kako vam se svidio post? Jeste li isprobale ovu umivalicu? Koji su vaši dojmovi? ❤

Oglasi

8 thoughts on “Nivea aqua effect ~ pjena za umivanje lica

  1. odlična recenzija stvarno ❤
    imala sam plavu varijantu i obožavala njen učinak,, i voljela sam što se sporo troši, jer ono tu sam uštedjela i novaca 😀
    ovo je super što si skrenula pažnju i nama s masnom kožom, jer se i sama trenutno borim s dehidriranim dijelovima, a kupila sam moćnu neutrogeninu umivalicu, koja me za vrijeme hladnih zimskih dana uništi 😀

    Sviđa mi se

Komentiraj

