Proizvodi koje ne koristim

       Pozdrav drage dame!

Danas vam donosim jedan simpatični Tag koji u posljednje  vrijeme kruži blogosferom.

Kao što naslov kaže radi se o proizvodima koje ne koristim, a ako želite saznati koji su i zašto je to tako nastavite čitati… 😉

image

Kad sam sastavljala popis za post na pamet su mi prvo pala sjajila za usne – od kraja osnovne škole nisam kupila niti jedno sjajilo, nepostojanost i ljepljivi osjećaj na usnama sam zamjenila ruževima.

image

Sljedeći na redu su tuševi za oči – jedan od onih proizvoda s kojima se nisam snašla. Jednako nanesen na oba oka za mene je nemoguća misija.

image

Nisam veliki fan rumenila, imam samo četiri nijanse koje su mi sasvim dovoljne i rotiram ih prema raspoloženju, pa kremastima nisam ni dala priliku.

image

Bronzeri – uvijek kad poželim kupiti bronzer svaka nijansa mi djeluje pretamna za moj blijedi ten.

image

Skupi mirisi – kao i svaka žena i ja volim lijepo mirišati, ali mi uvijek bude žao izdvojiti 500kn i više za bočicu parfema. Najčešće moj izbor budu Zara ili Oriflame toaletne vode.

Koje proizvode vi ne koristite?
Imamo li koji zajednički? ❤

Oglasi

8 thoughts on “Proizvodi koje ne koristim

  1. Pingback: Sitnice koje uvijek iznova kupujem | Happy Woman

Komentiraj

