Proizvodi kojima sam dotaknula dno #4

      Pozdrav drage dame!

image

Iako je od posljednjeg posta ovog tipa prošlo jako puno vremena, moja hrpica potrošenih proizvoda nije baš velika to je zato jer sam
naprosto  zaboravila na ovu vrstu postova, pa je sva prazna ambalaža završavala u smeću.

Danas ću vam pokazati što sam potrošila u posljednjih mjesec i pol dana.

image

Kad se za nešto “zakačim” onda to ne ispuštam dok mi ne dosadi, tako je bilo i s ovim Nivea harmoni time gelovima za tuširanje nakon potrošena ova dva, otišla sam po druga dva primjerka.
Imaju nježan, decentan miris ruže, kremasti su i ne isušuju kožu.

image

Iako ga ne koristim svakodnevno uvijek u zalihi moram imati lak za kosu. Ovaj Balein s ultra jakim učvršćivanjem sasvim ok obavlja svoj posao.
“Ukroti” zalutale vlasi bez onog ružnog sljepljenog osjećaja i ne ostavlja bijele tragove ako češljem prođem kroz kosu što mi se znalo događati s nekim puno skupljim brendovima.

Za razliku od njega L’Oreal Elseve šamponom nisam bila u potpunosti zadovoljna. Iako nisam neki ekspert za šampone, primjetila sam da mi se od njega kosa brže masti.

image

Garnier mineral invisible antipespiranti – jedno od onih sitnica koje uvijek iznova kupujem.
Deo-rollon bez problema štiti od neugodnih mirisa po cijeli dan, dok verzija u spreju malo zaostaje.

image

Neutrogena ružičasti grejp – univalica koja me je riješila većine mitesera, za njom uvijek posežem kad mi se na licu pojave oni dosadni sitni prištići, najčešće u vrijeme PMS-a. Detaljnjiju recenziju i još hvalospijeva možete pročitati ovdje.

Još jedan proizvod koji je moja koža jako voljela – HiPP zaštitna krema. Dok nisam probala, stvarno nisam vjerovala da jedna baby kremica od smiješnih 15-tak kuna, može bit tako dobra podloga za šminku. Još detalja, sastav i ostalo možete pročitati ovdje.

image

Već i vrabci na grani znaju da jako volim Essence maskare.
S I love extreme sam bila jako zadovoljna, a s Get Big nešto manje, četkica je prevelika za moje male trepavice, pa sam redovno završavala s “panda lookom”.

image

Kad su mirisi u pitanju tu sam jako komplicirana. Ne volim teške, zagušljive mirise, pa bilo ljeto ili zima uvijek radje biram nježne cvijetno – voćne mirisne note.

Ova oba ljepotana su iz Oriflamea,
prvi (lijevo) je parfemska vodica iz Volare kolekcije – moderna interpretacija strasti i romantike u nježnom, zenzualnom i izražajnom mirisu.

Druga (desno) je Miss O toaletna voda – spoj grejpfrutai bergamota koji pršti ženstvenošću heliotropai smiruje se u nezaboravnu sandalovinu.
Dolazi s preslatkom pumpicom za raspršavanje, koju sam ja negdje zagubila ali daje mirisu onaj divan vitange izgled.

S praznim bočicama parfema stigli smo do kraja.

Čemu ste vi dotaknuli dno u posljednje vrijeme? Dijelimo li neke zajedničke proizvode?

Oglasi

One thought on “Proizvodi kojima sam dotaknula dno #4

  1. Stvarno si dosta proizvoda potrošila 😉
    Od ovih proizvoda sam koristila samo Neutrogena umivalicu i to jako davno i mislim da mi je bila dobra 😉
    Koristila sam i Hipp kremu, ali je bila u pakiranju s pumpicom i nisam sigurna je li to baš ova, ali ta kremica mi je odlična.

    Sviđa mi se

Komentiraj

