Schwarzkopf noviteti ~ New in #6

     Pozdrav drage dame!

Kada su me kontaktirali Schwarzkopfa da će mi poslati neke od noviteta, očekivala sam dva, tri proizvoda, no doma su me dočekale dvije vrećice s hrpom proizvoda.

image

O svim proizvodima ćete vjerovatno još čitati, bilo kao zasebne recenzije ili u sklopu posta s potrošenim proizvodima.
Tako da ću vam danas samo pokazati što sam to dobila i što se novog može naći na policama trgovina s potpisom ovog brenda.

image

Essence Ultime Blond & Bright – linija proizvoda namjenjena bojanoj plavoj kosi, protiv narančastih tonova.
Sastoji se od šampona 250ml regeneratora 250ml i maske 200ml.

image

Schauma Mirror Gloss 24h – ulje 50ml i šampon 400ml za oštećenu, suhu i kosu bez sjaja.

image

Got2b Mind Blowing – pjena 200ml i lak 300ml.

image

Syoss – šampon za suho pranje kose 200ml

image

Gliss Thermo Protect – ulje za zaštitu od topline 150ml.

Osim proizvoda za njegu kose u mojim vrećicama su se našli i proizvodi koje proizvodi ista firma kao i Schwarckopf samo su deklarirani pod drugim imenima.

image

Fa Fresh & dry dezodoransi s mirisima cvijeta lososa i zelenog čaja. 150ml.

image

Vademecum Not – Stop White                2u1 vodica za ispiranje usta 75ml i zubna pasta 75ml.  

Koristite li Schwarckopf proizvode?
Jeste li isprobali neke od ovih noviteta?
O kojim proizvodima bi ste htijeli pročitati koju riječ više, da požurim s recenzijom?

Oglasi

7 thoughts on “Schwarzkopf noviteti ~ New in #6

Komentiraj

