Golden Rose terracota rumenilo ~ nijansa 07

Golden Rose kozmetika je za mene zaista jedno divno otkriće.
Ne mogu dovoljno nahvaliti ovaj brend koji
me je impresionirao svojim omjerom cijene i kvalitete.
Prvo sam se zaljubila u ruževe, zatim u sjenila, a naposljetku i u rumenilo o kojem ću vam danas pisati.

image

Na GR štandovima ili dućanima svi su testeri odvojeni od proizvoda za prodaju, tako da nema straha od umočenih prstića ili kupnje polupotrošene maskare što je jedan ogroman plus. 

image

Ambalaža daje jedan elegantan izgled i dojam da se radi o puno skupljem proizvodu. Također je vrlo čvrsta i nema šanse da se sama otvori, a preživjela je i par padova.
Osim ove plastične, dolazi zapakirana u ništa manje lijepu kartonsku kutijicu, koju sam ja nažalost odmah po otvaranju bacila.

Tekstura rumenila je srednje tvrda, malo mekša nego kod klasičnih zapečenih rumenila, rekla bih baš onakva kava treba biti. Proizvod se bez problema “kupi” svakim mekšim kistom ili prstima.

image

Nijansa koju sam ja odabrala je 07 – nježna ružičaste boje  koja se zbog svoga sitnog srebrnog i zlatnog shimmera može koristiti i kao highlighter. Daje licu jako lijepi sjaj bez vidljivih velikih šljokica i efekta “disko kugle”.
Osim te dolazi u još sedam različitih nijansi koje možete pogledati ovdje.

image

Pigmentiranost mu je srednja, što zapravo nije ništa loše jer pruža mogućnost nadograđivanja  i stvaranja inteziteta boje kakvu sami želite.

Lako se blenda i lijepo nanosi.
Što se trajnosti tiče, na mojim normalnim do suhim obrazima izdrži sve do skidanja šminke, gotovo cijeli dan.

image

Zbog svog shimmera preporučila bih ga normalnoj do suhoj koži, jer masnokožcima koji se bore s masnoćom dodatan sjaj se sigurno nebi svidio.

4 GRAMA – 54,90 KN

Volite li Golden Rose kozmetiku?
Ako imate nešto za preporučiti, što vas je oduševilo  primam prijedloge? 😉

Oglasi

5 thoughts on “Golden Rose terracota rumenilo ~ nijansa 07

Komentiraj

