Olival piling za lice s uljem smilja

      Pozdrav drage dame!

Čišćenje lica i otklanjanje odumrlih stanica iznimno je važno. Preporučava se raditi piling jednom do dva puta tjedno mješovitoj i masnoj, a nešto rijeđe normalnoj i suhoj koži.
Danas vam donosim recenziju jednog vrlo blagog proizvoda kojeg bi mogle voljeti sve vrste kože…

image

“Piling za njegu i čišćenje lica nježno i učinkovito
odstranjuje nečistoće i odumrle stanice s površine
kože. Sadrži fino usitnjena zrnca koštica masline
i marelice u prirodnoj hidratantnoj podlozi
obogaćenoj eteričnim uljem smilja. Nakon lagane
masaže lica i vrata koža je zategnuta, nježna i
glatka.

image

Proizvod dolazi u plastičnoj, praktičnoj tubici iz koje se vrlo lako dozira proizvod, a i čep bez problema funkcionira, lako se zatvara i otvara.

Sadrži 75 ml proizvoda za kojih ćete morati izdvojiti 29,90 kn.
A pronaći ga možete u gotovo svim drogerijama i većim trgovačkim centrima.

image

Moju osjetljivu kožu svaki malo agresivniji proizvod dodatno iziritira što dovede do svrbeža, crvenila i ljuskanja. Zbog čega sam kemiske pilinge vješto izbjegavala.
S vremena na vrijeme bi lice istrljala malo grubljim mokrim ručnikom i na taj način otklanjala mrtve stanice, to je sasvim ok fukcioniralo neko vrijeme.

Kada sam u suradnji s Olivalom mogla izabrati proizvod koji želim isprobati, odlučila sam se
na ovaj piling jer sam vjerovala da bi mi on mogao u potpunosti odgovarati.

image

Kombinacija sitno mljevenih koštica marelice i masline uz dodatak ulja smilja čini dobitnu kombinaciju.
Zrnca nježno ali učinkovito čiste kožu dok kremasta podloga ne isušuje nego blago hidratizira.
Osim na licu redovno ga koristim i u područiju vrata i dekoltea.

Miriši po smilju, meni je miris ugodan, no svakako predlažem da obavezno pomirišite prije kupnje.
Lako se razmaziva, raspoređuje po licu i ispire.

Sastav: AQUA, SESAMUN INDICUM OIL,
CETEARYL ALCOHOL, OLEA EUROPEA OIL,
GLYCERIN, PRUNUS AMRENIACA SEED POWDER,
OLEA EUROPEA POWDER, SODIUM CETEARYL
SUPLHATE, BENZYL ALCOHOL, SALICYLIC ACID,
SORBIC ACID, HELYCHRISUM ITALICUM OIL,
LIMONELE, LINALOOL

Ako želite nešto blago što neće isušiti kožu, a otklonit odumrle stanice imate moju preporuku.

Jeste li isprobali ovaj piling, koji su vaši dojmovi?

PR proizvod

Oglasi

14 thoughts on “Olival piling za lice s uljem smilja

  1. Pingback: Favoriti 2015. godine | Happy Woman

  2. Pingback: Happy Woman

  3. Pingback: New in #12 | Happy Woman

  4. Pingback: New in #7 | Happy Woman

  5. Meni nikako nije odgovarao. Imala sam osjećaj da me samo svu zamasti. Ubrzo mi se potrgao poklopac pa sam ga bacila. Koristim L’occitane karte piling i zadovoljna sam

    Sviđa mi se

  6. Nisam isprobala ovaj piling, ali zvuči primamljivo, volim blage pilinge, one grublje izbjegavam pod svaku cijenu… 🙂 Samo me brine taj miris, budem morala pošnjofati prije kupnje. 😀

    Sviđa mi se

  7. Znači moj novčanik nemože izdržati ovo 🙂 sad mi baš treba ovaj piling 🙂 nisam ga nikad probala i mislim da nisam ništa ni od olivala koristila tako da me sad zanima kako će reagirati moja koža koja je mješovita sa tendencijom da ima suhe dijelove malo više izražene :/ … neznam jeste vi primjetile ali svi proizvodi koji imaju večinu prirodnih sastojaka imaju često jak intenzivan miris na koji naši nosići nisu naviknuli 🙂 ali kako volim jake parfeme mislim da će ovaj miris biti čist ok 🙂

    Sviđa mi se

Komentiraj

