Golden Rose Selective paleta sjenila

      Pozdrav drage dame!

Nastavljamo s još jednom u nizu recenzija Golden Rose kozmetike.
Ovoga puta vam donosim svoje prve dojmove i swatcheve palete sjenila.

image

“Najnovija ekskluzivna paleta Golden rose-a sastoji
se od 12 nijansi sjenila za oči, u 2 reda. Ovih 12
harmoničnih nijansi omogućavaju vam da stvorite
mnoštvo izgleda, od prirodnog do dramatičnog, uz
savršenu paletu sjenila za oči.
Svaka paleta se sastoji od mat, satenskih,
bisernih i svjetlucavih nijansi proizvedenih sa
mikronizovanim pigmentima koji nam pružaju
momentalan efekt boje.
Njena mekana, svilenkasta tekstura glatko se
nanosi i ostaje savršena satima.”

image

Izrađena je od čvrste, mat crne plastike i čini
se kvalitetna. Lako se otvara i zatvara, ali opet, ne
dovoljno lako da se može sama otvoriti u torbici
recimo…
No jako brzo se prlja.

image

Ima veliko ogledalo koje služi svrsi i spužvasti
aplikator koji naravno ne služi ničemu.

Sadrži 19 grama sjenila koje su raspoređene kroz 12 nijansi podjeljenih u dva reda.

image

Pigmentiranost ovisi od nijanse do nijanse ali generalno gledajući moram reći da ova paleta zadovoljava moje standarde.
Gotovo su sve nijanse  super pigmentirane i trajne
na kapcima, a meni je to najvažnije.

Uz to moram napomenuti da ja imam suhe kapke i da gotovo nikada nemam problema s nakupljanjem sjenila u pregibu oka, tako da s te strane nisam mjerodavna.

image

image

Osim ove dolaze u još tri verzije boja, možete ih kupiti u dućanima i štandovima koje drže GR kozmetiku. Trenutna maloprodajna cijena je 99kn.

Kako vam se čini ova paletica?

Oglasi

14 thoughts on “Golden Rose Selective paleta sjenila

  1. I meni je palo na pamet da je to neka Sleek-ova, baš me podsjeća na njih 😉 Ove boje i nisu ‘moje’ i baš me zanima kakve su ostale, voljela bih da ih imam priliku gdje vidjeti malo bolje.

    Sviđa mi se

  2. Dok sam vidla fotku prvo sam pomislila da se radi o nekoj od Sleek paleta… 😀 Nijanse su predivne, ali me cijena malo čudi, nisam očekivala ovakvu baš…

    Sviđa mi se

Komentiraj

