Golden Rose Velvet Matte ruževi ~ nijanse 21 i 26

          Pozdrav drage dame!

O Golden Rose matt ruževima se jako puno pisalo, vjerujem da nema djevojke koja nije čula za njih.  Danas vam ja donosim svoj kratki osvrt o dvijema nijansama koje na prvu djeluju vrlo slično, no po čemu se ipak razlikuju pročitajte u nastavku…

image

Dostupni su u tridesetak nijansi što je stvarno velik raspon boja iz kojih svaka os nas može pronaći onu za sebe.

Plastična matt ambalaža sadrži 4.2 grama proizvoda koje morate potrošiti u roku 24 mjeseca.
Cijena im je 39,99KN

image

Iako je završetak matt, tekstura je ugodna i
kremasta. Ne isušuje ukoliko su usne pripremljene i hidratizirane. Ukoliko su u lošijem
stanju onda nijedan mat ruž nije idealan izbor.

image

Trajnost im je solidna, ručak neće preživjeti no nakon par pića se sasvim ok drže.
Kada se skine prvi sloj usne i dalje ostanu lagano obojane i tako 3-4 sata.

Miris je ono što mi se kod ovog ruža sviđa, jako je blag, u tragovima se osjeti vanilija.

image

Za recenziju sam dobila dvije divne nude nijanse.
Prva je pod brojem 21 i radi se o svijetlo narančastoj,  breskvastoj nijasi.

image

Druga je također pravi nudač, a, označava ju broj 26.

image

Pigmentiranost je također vrlo dobra, na doljnjim swatchevima sam nanijela samo jedan sloj, dok je drugi swatch malo neuredan i oprostite mi na tome ali jako vjerno prikazuje boje pa sam ga ipak stavila.

image

Lijeva nijansa je 21, a desna 26.

image

Da sada čujem vas. 😉

Jeste li isprobali ove ruževe, ako niste biste li voljeli?

PR proizvodi

Oglasi

5 thoughts on “Golden Rose Velvet Matte ruževi ~ nijanse 21 i 26

  1. Pingback: Proljeće na usnama ~ pet omiljenih proljetnih ruževa | Happy Woman

  2. Kod nas su po 20KN i nema nijansa broj 26… a skupila sam sve nijanse koje imaju u ponudi i zadnja je broj 23… aj zelim ih sve!!!!!! :DDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    Luda sam za ovim karminima, nevjerovatno su mat, a kremasti i ne sasusuju usne!!! 😀

    Sviđa mi se

Komentiraj

