Essence XXXL Nude sjajilo za usne ~ 01 Shy Beauty

       Pozdrav drage dame!

Nude asortiman  pridružio se obitelji popularnih XXXL sjajila za usne.
Možete ih pronaći u gotovo svim drogerijama koje drže Essence proizvode, a dostupni su u šest nijansi.
Preporučena maloprodajna cijena je 16,90 kn.

image

Ono što vam ja danas donosim nebih nazvala recenzijom, sjajila za usne  nisu na listi mojih omiljenih kozmetičkih proizvoda i jako ih rijetko koristim.

Isprobala sam ovo sjajilo par puta kako bih vam mogla prenijeti barem neke osnovne informacije i svoj prvi dojam.

image

Dolazi u plastičnom pakiranju od 5ml koje morate potrošiti u roku 12mj od otvaranja, što je neka klasika kada su sjajila za usne upitanju.

Nanosi se pomoću spužvastog aplikatora koji sasvim ok služi svrsi.

image

Pigmentacija je lagana do srednja, ako se nanese u tankom sloju gotovo da se i ne lijepi, no ako ga poželite nadogradit i nanesete veću količinu ružno razvlačenje između usana je neizbježno.

Ne sadrži nikakve šljokice na usnama ostavlja tek laganu boju i blag sjaj zbog čega je odličan za kombiniranje uz ruževe sličnih nijansi.
Trajnost mu je očekivana za ovaj tip proizvoda, na mojim usnama bez hrane i pića izdrži oko sat vremena.

image

Sastav: POLYBUTENE, PENTAERYTHRITYL
TETRAISOSTEARATE, CERA MICROCRISTALLINA
(MICROCRCYSTALLINE WAX), LANOLIN,
CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, BIS-
DIGLYCERYL POLYACYLADIPATE-2,
OCTYLDODECANOL, TOCOPHERYL ACETATE,
PANTHENOL, ETHYLHEXYL SALICYLATE,
PROPYLENE CARBONATE, BHT, ETHYLHEXYL
METHOXYCINNAMATE, BUTYL
METHOXYDIBENZOYLMETHANE, MICA,
STEARALKONIUM HECTORITE, ALUMINA,
PHENOXYETHANOL, METHYLPARABEN,
ETHYLPARABEN, AROMA (FLAVOR), CI 77491, CI
77492, CI 77499 (IRON OXIDES), CI 77891
(TITANIUM DIOXIDE)

Volite li sjajila za usne?

PR proizvod

Oglasi

2 thoughts on “Essence XXXL Nude sjajilo za usne ~ 01 Shy Beauty

  1. Sjajila dugo vremena nisam uopce koristila, no sad ih ponovno znam nanijeti preko olovke koja nije toliko postojanja. Najdraze su mi svijetle nijasne, ovaj mi se bas sviđa! Inace mi je draga Essence dekorativna kozmetika 🙂 Pozz

    Sviđa mi se

Komentiraj

