Trenutno volim… #1

       Pozdrav drage dame!

Danas vam donosim post sa svojim trenutnim favoritima.

image

GOLDEN ROSE INFINITY  MASKARA 65,99KN

Jako lijepo produži trepavice i ne sljepi ih. Jedino ima malo veću četkicu što bi moglo smetati curama s manjim očima.

ESSENCE SILKY TOUCH RUMENILO 21,90KN

Ovo sam rumenilo ulovila u Kozmu za smiješnih 10 kn na nekoj akciji.
Radi se o nijansi 50 sweetheart, nježno rozoj boji, koja pristaje gotovo svima, a idealna je za svaki dan. Nešto je slabije pigmentirano, no može se nadograditi do srednjeg inteziteta. u sebi sadrži vrlo sitno mljeven shimmer koji licu daje svježinu i sjaj.

*GOLDEN ROSE VELVET MATTE RUŽ 34,99KN

O dvije nijanse (21 i 26) ovih ruževa sam vam već pisala ovdje.
Nijansu 04 sam dobila u tester verziji pa ju nisam uvrstila u post, no kako ga u posljednje vrijeme ne skidam s usana mislim da je zaslužio koju riječ. Izrazito pigmentirana ružičasta nijansa u trenu podigne svaki look.
Najčešće ga nosim samo uz puder i maskaru.

ROC  SOLEIL PROTEXION FLUID 120,72KN

Svoje pjegice sam prihvatila, no ne želim ih imati svake godine sve više, kako bi ih držala pod kontrolom obavezna je visoka SPF zaštita, iako sam htijela 2u1 fluid namjenjen sprečavanju i izbjeljivanju već postojećih hiperpigmentacija zabunom sam kupila ovaj.
Na mojoj normalnoj koži ostavlja polumat finiš i lagani baršunasti osjećaj, upija se jako brzo i odlična je podloga za puder.

image

Što ste vi voljeli u posljednje vrijeme? Imamo li neke zajedničke favorite?

Proizvodi označeni zvjezdicom (*) su PR proizvodi ustupljeni u svrhu recenzije.

Oglasi

6 thoughts on “Trenutno volim… #1

  1. Pingback: New in #8 | Happy Woman

Komentiraj

