Golden Rose Color Expert lak za nokte ~ nijansa 45

Color Expert je nova linija u Golden Rose kolekciji lakova za nokte.
Dolazi u širokom rasponu boja koje možete pogledati ovdje.
Ja sam na recenziju dobila četiri predivne ljetne boje. Danas ću vam pokazati prvu a ujedno meni i najljepšu nijansu koju označava broj 45.

image

Lakići nam dolaze u klasičnoj staklenoj bočici količine 10,2 ml i koštaju samo 20 kuna.
Čepovi su boji odabrane nijanse što jako olakšava pronalazak laka među hrpom drugih.

image

U prilog im ide i velika široka četkica koju ja naprosto  obožavam puno mi je praktičnija od onih tankih i lak nanesem u samo dva poteza, a čini mi se da se s njima manje i umrljam. 😉

image

Srednje je gustoće i za potpuno prekrivanje potrebna su dva sloja.
Nakon prvog sloja vidljive su crtice i neravnine no zato drugi sve riješava.

Trajnost mu ovisi kao i kod svakog laka o vašim životnim navikama. Meni uz pranje suđa par puta dnevno i obavljanje svih kućnih poslova izdrži oko dva dana, a nakon toga se počne lagano guliti s vrhova noktiju.

image

Meni se ovaj lak (kao i ostale tri nijanse koje ćete vidjeti u narednih par dana) jako dopada i zato mu dajem ocjenu 5+ 😀

Volite li Golden Rose lakove?
Koja vam je omiljena nijansa?
Jeste li isprobali ovu liniju, ako niste dali biste voljeli?

PR proizvod

Oglasi

4 thoughts on “Golden Rose Color Expert lak za nokte ~ nijansa 45

Komentiraj

