Avon sprej za tijelo s mirisom cvijeta trešnje

Koliko god voljela parfeme u ljetnim mjesecima su mi ipak malo preteški pa za dnevne varijante i za po doma radje koristim sprejeve za tijelo.
Iako obećavaju, najčešće nemaju nikakvu njegujuća svojstva no svijež miris i povoljna cijena dovoljni su da se odlučim za kupnju.

image

Avon nudi stvarno veliki izbor mirisnih sprejeva. Cijena im se razlikuje od proizvoda do proizvoda, najčešće se kreću od 15-40kn.
Ovaj moj sam patila 24 kn u prošlom katalogu.

Sadrži 100ml proizvoda, a rok mu je 12mj od otvaranja.
Dozira se pomoću pumpice koja jako lijepo rasprši proizvod.

Na prvu se nešto intezivnije osjeća alkohol, što naravno nije baš pohvalno, no on vrlo brzo “ispari” i do izražaja dođu nježne, prozračne i svježe mirisne note.

Zbog visokog udjela alkohola u sastavu možda bi isušivao suhu i osjetljivu kožu, no i to se da spriječit prskanjem proizvoda po odjeći.

Trajnost mu je u mom slučaju sat i pol, dva, nakon toga ga ja više ne osjetim, pa ga ponovno nanesem.

image

Koristite li mirisne sprejeve?
Imate li mi koji za preporučiti?

Oglasi

4 thoughts on “Avon sprej za tijelo s mirisom cvijeta trešnje

Komentiraj

