Proizvodi kojima sam dotaknula dno #5

Vrećica s potrošenim proizvodima je puna što znači samo jedno – vrijeme je za novi Empetis post.

image

Kao i uvijek, prevladava preparativa, posebno gelovi za tuširanje koje u posljednje vrijeme trošim kao luda.

image

*Fa magical Oils – malo za reći da sam obožavala ove gelove i zasigirno ih kupujem ponovno.
Jako lijepo čiste kožu bez isušivanja, a miris im je blag i nježan, a ujedno osvježavajuć i razbuđujuć.
200ml 15,90kn

image

Fresco Felce Azzurra svjež, ugodan, rekla bih unisex miris od kojeg miriši cijela kupaonica. Nešto je rijeđe teksture i lako klizi kroz prste zbog čega sam ga potrošila brzinom munje, no cijena mu je povoljna pa mi nije žao.
200ml 10kn

Nivea harmoni time – ovaj gel sam obožavala i kupovala neprestano cijelu zimu, sada sam ga se već polako zasitila i moja je koža željna promjene, tako da ga neću kupovati sigurno do jeseni.
Nešto je gušće kremastije teksture, nježnog mirisa po ružama.
200ml 15-tak kn

image

O Marilou Bio gelu za tuširanje s agrumima sam vam već pisala u ovom postu. Kaže Google da ima skroz ok sastav, nježan miris koji se ne zadržava na koži, ali je jako blag i neisušujuć.
200ml 50kn.

Schauma Mirror Gloss 24h šampon je također dobio svoju recenziju ovdje.
Lijepo pere kosu bez isušivanja i otežavanja.
250ml 16kn

image

Kad smo već kod kose nastavljamo s proizvodima za styling.
Svi koji imaju srednje kratku ili kratku frizuru znaju da je ponekad nemoguće održat ju u izglednom i lijepom stanju bez malih pomagača.
S vremenom sam skupila poveći broj preparata kako za njegu i zaštitu od topline tako i za styling kose. Ovdje su oni kojima sam dotaknula dno.

L’Oreal Studio gel-krema – postojana frizura bez mokrog i krutog izgleda možda na ful kratkoj kosi, na mojoj sigurno ne.
S ovim proizvodom nećete dobiti učvšćivanje pomaže samo kod oblikovanja frizure za trajnost će vam ipak trebati nešto drugo.
150ml 35kn

*Schwarzkopf Mind Blowing lak i pjena za kosu – ja sam koristila lak dok je pjenu potrošio moj muž.
Pruža srednje jako učvršćivanje i ako ne pretjerate neće ostaviti sljepljen izgled.
200ml 30-tak kn

image

Ove dvije maskare su ovoga puta jedini dekorativni proizvod.

* Golden Rose Infinity Lash solidna maskara, intezivno crne boje. Pružit će vam dužinu i volumen ali bez uvijanja.
35kn

O Essence Lash Princess maskari se toliko puta pisalo da sam izgleda očekivala malo previše od nje.
Ok je proizvod, produži trepavice bez sljepljivanja ali meni ne daje dovoljnu gustoću.

image

*AlpStories Cleansing Tonic nešto najdivnije što sam u posljednje vrijeme probala. Nježan, a učinkovit. Nažalost cijena mu je nešto viša tako da sam ga štedila da mi što duže potraje i iskoristila svaku kap.
Detaljniju recenziju možete pročitati ovdje.
200ml 99kn

Nivea aqua effect pjena za umivanje je također dobila svoju recenziju ovdje. Solidna umivalica, odlično skida ostatke šminke i ne peče za oči.
200ml 30-tak kn

*Soraya micelarna voda je proizvod koji me stvarno ugodno iznenadio.
Od kad sam ju dobila nisam posezala za uljnim čistačima. Skida maskaru 2-3 lagana poteza.
Ne peče i ne izaziva crvenilo očiju ali ostavlja lagan ljepljiv trag pa ju je potrebno isprati.
Za više informacija kliknite ovdje.
200ml 82kn

image

Možete li zamisliti skidanje šminke ili čišćenje lica bez blaznica? Ja ne.
Iako su one manje povoljnije i ima ih više, ove su mi draže i praktičnije.
50kom 10kn

Što ste vi u posljednje vrijeme potrošili od kozmetike?
Koji su vaši favoriti?

image

image

Oglasi

4 thoughts on “Proizvodi kojima sam dotaknula dno #5

  1. lijepo potrošeno 🙂
    kako volim Schauma šampone, vjerujem da ću isprobati i ovu verziju – Mirror Gloss
    Nivea aqua effect sam imala u plavoj verziji i jako sam voljela taj proizvod i slažem se da super skida ostatke šminke, tj. pudera.. ručni mi je uvijek nakon brisanja lica bio čist 😀

    Sviđa mi se

Komentiraj

