Avene termalna voda

image

Avene termalna voda je namjenjena svim tipovima kože, a posebno se preporučuje osjetljivoj i netolerantnoj koži.
Djeluje umirujuće, protuupalno i osvježavajuće, a može se koristiti i kao fiksator za šminku gdje pomaže da puder bolje sjedne i smanjuje izražene suhe djelove.

Možete ju pronaći u svim bolje opskrbljenim ljekarnama, a cijene se kreću od 27 kn za 50 ml, 58 kn za 100ml i 75 kn za 300ml.

Ja sam na recenziju dobila bočicu od 50ml i stvarno mi je super praktična za nosanje po torbici i za putovanja.

Izgleda i dozira se poput  dezodoransa.

image

                     izvor

Najčešće sam ju koristila nakon umivanja i pilinga gdje mi je vidljivo smanjivala crvenilo i nadraženost kože.
Također se odlična pokazala i kao osvježenje za vrijeme visokih temperatura, te kao fiksator za šminku. Trajnost makeupa nije produžila ali je pomogla da puder lješe i prirodnije izgleda na licu.

Ovo je stvarno multifukcionalan proizvod i od srca ga preporučujem svima.

Koristite li termalne vode?

Pr proizvod

Oglasi

3 thoughts on “Avene termalna voda

Komentiraj

