New in 9#

image

Nakon posta s posta s potrošenim proizvodima vrijeme je za što drugo nego za shopping. 😀
Ovoga puta nisam bila rastrošna i kupovala sam samo ono što mi je trenutno prijeko potrebno.

Naravno detaljnije recenzije tek slijede pa ću ovdje samo ukratko reći koju riječ.

image

Prvi proizvod pa totalni promašaj.   :-/  Dove gel za tuširanje s mirisom badema mi nikako nije sjeo.
Tekstura je sasvim ok, kremast je i bogat, ali jednostavno nisam mogla podnjeti njegov miris.
Sad se sigurno pitate zašto ga nisam pomirišala prije kupnje? – Nemam pojma. Bezveze bačenih 15 kn.

Garnier Ultra Doux šamponi su stalno u mojoj postavi, samo mjenjam mirise/vrste.
Povoljni su, ne isušuju mi dodatno kosu,  a za dodatnu njegu zadužena je Kerastese maska.
Cijena im je oko 15 kn.

image

Fresco Felce Azzurira gel za tuširanje sam već spominjala u Empeties postu, odličan proizvod, unisex mirisa tako da ga obožavamo i muž i ja, a cijena mu je samo 10kn.

image

Baby love vlažne maramice u malom pakiranju sam kupila za nosanje u torbici. Počela je sezona sladoleda, a s njime i sezona umrljanih prstiju i majica, kako god uvijek dobro dođu. 20 komada 6 kn.

Za Biobazin intimni gel pripremam detaljniju recenziju tako da ću ga ovoga puta preskočiti. Cijena mu je 22 kn.

image

Iako su mi puno draže one velike, ove su bilile povoljnije, a ja bez para… Velike ostavljam doma, a male idu samnom na vikend putovanje kod mojih u Slavoniju.
Koštale su ako se ne varam 4 i 7 kn.

image

Balea pjena za kosu je za mog dragog muža, puno je povoljnija od Nivee, a kvalitetom su podjednake, 16 kn.

Stara putna četkica je odslužila svoje pa sam uzela novu, Dm-ove marke Dontodent sklopiva je i mala pa samim time i praktična za putovanja. Cijena joj je samo 7 kn.

image

I za kraj par dobivenih stvarčica.
Svakoj od njih ću posvetiti recenziju pa ću ih samo nabrojati.

*SVR krema sa zaštitnim faktorom 50 spriječava nastajanje novih hiperpigmentacija.
*Avene hidratantna krema sa SPF 20 namjenjena normalnoj do mješovitoj koži i *Avene termalna voda o kojoj sam pisala ovdje.

Kako vam se sviđaju moji noviteti?
Što ste vi kupovali u posljednje vrijeme?

Oglasi

7 thoughts on “New in 9#

Komentiraj

