Biobaza intima 2u1

image

Mišljenja oko korištenja gelova za intimno pranje su jako podjeljena, čak se i ginekolozi ne mogu složit da li su korisni ili pak nepotrebni.
Dok se neke žene kunu u blagodati pranja samo čistom vodom, druge ne mogu zamisliti život bez njih.

Ono što je bitno kod izbora čistilice je njen pH koji mora biti između 3,8 i 5 kako se nebi poremetila fiziološka flora intimnog područija, dakle klasični gelovi za tuširanje ne dolaze u obzir.

image

Biobaza intimo slovi kao jedan od boljih proizvoda u našim drogerijama za tu namjenu.
Sadrži 98% prirodnih sastojaka.
Između kojih je ekstrakt kadulje, gospine trave i maslinovog ulja, a obogaćen je i mliječnom kiselinom koja pridonosi održavanju prirodne ravnoteže sluznice te štiti njenu fiziološku floru.
pH je 4.0

image

Dolazi u mekoj tubici s čepom na otvaranje.
Sadrži 100ml proizvoda koje morate potrošiti u roku 12 mjeseci, a cijena mu je 22kn (Dm).

Za jedno koroštenje potrebna je količina veličine cca 1cm. U dodiru s vodom nastaje lagana pjena.
Pogodan je i za brijanje, britvica lakše klizi a trenje je umanjeno.

image

Sada dolazimo do one ne baš lijepe strane ovog proizvoda, a to je njegov miris koji nije baš ugodan. Nije pretjerano jak, neće vas gušit kod tuširanja, ali mene užano podsjeća na Domestos.

Ovu intimnu čistilicu koristim unazad mjesec dana na svakodnevnoj bazi. Nije mi izazvala nikakve ginekološke probleme, a jako lijepo pere, zbog toga ću ga nastaviti koristit, a za miris ću mu “progledat kroz prste”.

image

Sastav: AQUA, COCO-BETANE, POLYQUATERNIUM – 10, OLEA EUROPAEA LEAF EXTRACT, HIPERICUM PERFORATUM FLOWER EXTRACT, SALVIA, OFFICINALIS LEAF EXTRACT, LACTIC, ACID, CAPRYLYL GLYCOL, OLEA EUROPAEA

Ne sadrži parfeme niti parabene.

Koristite li gelove za intimno pranje, ako da koje, ako ne, zašto ne?

Oglasi

2 thoughts on “Biobaza intima 2u1

  1. Pingback: Proizvodi kojima sam dotaknula dno #6 | Happy Woman

  2. ja ju koristim već cca 2 mjeseca, i iskreno nisam primijetila miris 😛 sad sam išla pomirisati, meni miriše kao i svi proizvodi za osjetljivu kožu koji nemaju dodan miris, sličan miris tome imaju Balea MED proizvodi, pa sam valjda navikla 😛 a i meni je + to da nije dodan miris, imala sam Olivalov “Sensitive” intimni gel i miris je bio toliko intenzivan da je cijela kupaona na njega mirisala :/

    Sviđa mi se

Komentiraj

