Colleen lakovi za nokte ~ nijanse 155 & 162

image

Colleen lakovi za nokte dolaze iz toliko nam drage Turske, barem što se sapunica tiče. 😉
Dostupni su velikom rasponu nijansi, a možete ih pronaći u Kozmo drogerijama po cijeni od samo 10 kn.  😀

image

Za probu sam uzela samo dvije nijanse, ali odmah vam kažem da se vraćam po još. 😉

Klasična staklena bočica s bijelim plastičnim čepom i brojem umjesto imena nijanse nisu ništa spektakularno i posebno primamljivo, ali dovoljno funkcionalno.

image

Četkica je nešto tanja i duža, što baš i nije moj prvi izbor, ali moram priznati da jako lijepo i precizno nanosi lak.

Ima nešto izraženiji miris što me podsjetilo na lakove od prije par godina.

image

Pigmentiranost je solidna i za potpuno prekrivanje potrebna su dva tanja sloja.

Obe nijanse imaju sjajan završetak, a osim toga nijansa 162 u sebi ima i vrlo sitno mljevene šljokice, koje na noktima nisu pretjerano izražene.

image

Omjer cijene i kvalitete je odličan, stoga vam od srca preporučavam da isprobate barem jednu nijansu.

Volite li Colleen lakove?

Oglasi

9 thoughts on “Colleen lakovi za nokte ~ nijanse 155 & 162

  1. Pingback: Jesen na noktima | Happy Woman

  2. Imam dvije nijanse a sad koje su, ubi me ne znam 😛 jedna je svijetlo lila a drugi je neon roza i ispod jedne i druge prvo stavim “kreč” bijeli lak da boja vise dodje do izrazaja jer imam osjecaj da ako bi nanosila bez tog bijelog da bi morala staviti 3 sloja da bi boja bila jaka kao i u ambalazi

    Sviđa mi se

    • To s bijelim lakom je dobra ideja.
      Pretpostavljam da su svijetlije nijanse manje pigmentirane sto nije rijedak slučaj ni s skupljim lakovima. 😉
      Ja sa svojim nijansama uopće nisam imala problema evo sad imam samo jedan sloj pink (prvog) laka i nokat je skroz prekriven a boja gotovo ista kao i na ambalaži, samo mi se tako brže počne skidati s vrhova, dok je drugu nijansu nemoguće nositi bez dva tanja sloja, a tada boja bude tamnija nego u bočici. 😉
      Svakako ovisi od nijanse do nijanse. 🙂

      Sviđa mi se

Komentiraj

