The Fashion Tag

image

Danas vam tipkam jedan malo drugačiji post. Naime radi se o Fashion tagu koji mi se toliko svidio kad sam ga pročitala kod blogokolegice Lux Lucis Beautyland da sam ga i sama odlučila napraviti.

1. Kako bi opisala svoj stil?

Rekla bih da  nemam još strogo izgrađen stil.
Nosim ono što mi se sviđa i kako se u tome trenutku osjećam.
Složila sam dolje (vidi sliku) kolaž od par outfita u kojima se 100% nalazim i rado ih i sama nosim.

image

2. Koji su obavezni komadi u tvojem ormaru?

Trenutno su to traper hlačice i pamučne majice bez rukava iz kojih ne izlazim. 😉 Neki kostur garderobe u mom slučaju su crne hlače – tajice u kojima se osjećam jako ugodno, a nisu providne i mogu se kombinirati u bezbroj varijanti.
Jednostavne balerinke i
košiljica – bluza.

image

3. Najskuplja stvar u tvom ormaru?

Definitivno vjenčana haljina.
Kako je vjenčanje bilo intimno i malo odlučila sam umjesto vjenčanice  kupiti haljinu. 
Zajedno sa “krznenom” jaknicom kostala me malo vise od 2500 kn.

4. Stvar koju si najviše želiš?

Kao i svaka žena uvijek sam puna želja, a wish lista uvijek je pretrpana. Trenutno si želim “poderane” traperice višljeg struka i novu torbu.

image

image

5. Omiljeni dizajner?

Iskreno rečeno nemam ga, nit si mogu priuštit dizajnerske stvari niti pretjerano modna događanja i revije.

6. U kojim danima najviše voliš kupovati?

Najčešće shoppingiramo vikendom jer je tada muž slobodan pa cijeli dan lutamo po gradu, na njegovu sreću (a moju žalost) nije tako često i obavljamo to sezonski ili prije nekog važnog događaja.

8. Omiljeni parfem?

Trenutno je to Avonov Little Black Dress, ženstven, pomalo ozbiljan i moćan miris, kojeg nikako nebi svrstala u ljetne parfeme ali mi je prvi izbor kad su svečanije prilike u pitanju, a za svaki dan tu su prozračni i lagani sprejevi za tijelo.

image

9. Koja je tvoja najdraža frizura?

Kad su frizure u pitanju tu sam stvarno sklona promjenama.
Trenutno su mi zanimljive kratke asimetrične frizure.

image

image


10. Koja je tvoja go-to kombinacija?

Već gore spomenuta – kratke hlačice i pamučne majice bez rukava.

11. Jedan modni trend za kojeg bi voljela da se vrati ili ostane?

Definitivno hlače visokog struka.
Izravnaju trbušćić, a struk i bokovi
izgledaju uže.

image

12. Koja ti je najdraža stvar u tvom ormaru?

Ako bih baš morala izdvojiti jednu stvar, onda bi to bile ravne bijele sandalice iz kojih ne izlazim u posljednje vrijeme. 😉

Pozivam svevblogerice koje žele da odgovore na Tag i pokažu nam svoj stil. 😀

Koji je vaš stil?

Oglasi

8 thoughts on “The Fashion Tag

Komentiraj

