Trenutno volim… #3

image

Kod mene postovi s favoritima nemaju nikakvog reda. Ponekad koristim jedne te iste proizvode dokle god mi ne dosade, a ponekad mi srcu priraste neki novitet. Ovoga puta ću vam pokazati šet proizvoda koje sam jako voljela u posljednje vrijeme.

image

Kažu – kraća kosa laka je za održavanje. Da, brzo se pere i još brže suši, ali kada se u jutro probudite s “gnjezdom” na glavi koje je nemoguće počešljati svaka dlaka svoju politiku vodi, a tek one baby vlasi koje na kratkoj frizuri (zbog stanjivanja kose) još više dođu do izražaja i strše na sve strane. Što vam drugo preostaje nego pranje i tako gotovo svako jutro.

Isprobala sam razne maske za kosu, neke su pomogle više neke manje, no sa nijednom nisam bila 100% zadovoljna, dok mi iz *Kerastase nije stiglo ovo malo čudo. Božanstven miris koji se zadržava cijeli dan, kosa je meka, glatka i ukroćena. Dovoljno mi je samo proći prstima i svaka vlas je na svome mjestu.
Jedina mana joj je cijena, košta nešto više od 300kn i pošto sam svijesna da nema šanse da si ju priuštim ponovno, korištenje sam svela na jednom tjedno. Nanesem ju na ručnikom posušenu kosu i ostavim par minuta da djeluje. Učinak je čak i bolji nego kad ju koristim češće pa odmah isperem, a družit ćemo se duže. 😉
(Recenzija – klik)

image

O ovom proizvodu ne znam puno.
Dobila sam ga (između ostalog) za rođendanski poklon od muža. U ovom se postu našao zbog svog predivnog mirisa. Miriši po najfinijim voćnim bombonima,  uopće nije umjetan i težak, već onako slatkas, voćni, prirodan, ako volite voćne karamele ovaj bi vam se gel mogao svidjeti.

image

*Nivea losion za učvršćivanje tijela sam dobila prije skoro dva mjeseca, već je pri kraju, a još uvijek čeka svoju recenziju. 😉
Sviđa mi se osjećaj koji ostavlja koža je zategnutija i glađa.

image

Kada su micelarne “zavladale” našim tržištom uopće me nisu privlačile, dokle god nisam na recenziju dobila Soraya micelarnu vodicu od tada stvarno ne znam kako bih bez njih.
Vjerujem da ste već čuli za *Uriage micelarne, ova s crvenim poklopcom je namjenjena osjetljivoj koži i također čeka svoju recenziju.
Ne nadražuje mi kožu, ne peče za oči, a i šminku skida sasvim solidno.

image

Po ovim vrućinama zaboravljam na sram i šećem bez šminke posvuda, ako već moram posegnuti za makeupom biram minimalizam, malo maskare i nude nijanse na usnama.

*Oriflame Giordani Gold ruž za usne i Baby Lips.

image

Koji su vaši trenutni favoriti?
Djelimo li neke zajedničke?

Proizvodi označeni zvjezdicom (*) su ustupljeni u svrhu recenzije.

Oglasi

3 thoughts on “Trenutno volim… #3

Komentiraj

