Jesen na usnama

PicsArt_1447848587460

Jesen je pravo vrijeme da iz svojih kozmetičkih torbica izvučemo tamnije nijanse ruževa i maksimalno ih iskoristimo. Takve nijanse idealno će pristajati minimalnom makeupu na očima i naglašenim trepavicama. Danas vam donosim svoje favorite među ruževima ove jeseni.

PicsArt_1447848798732

Essence Wear Berries 09 – je svijetlo ljubičasta nijansa, hladnog podtona. Na usnama je nešto svijetlija nego u ambalaži što ju čini nosivom i u  dnevnim lokovima.

Wet’n Wild Rose  bud – nešto tamnija “zagasitija” ružičasta nijansa. Ruž je sam po sebi nešto suše teksture, ali iznimno pigmentiran i trajan.

Golden Rose Rose 98 – pravi nudač, mrvicu tamniji od prirodne boje mojih usana, uvijek ga biram kada ne znam što bih drugo ili sam u žurbi.

*Essence make a statement 06 – ja bih okarakterizirala kao vrlo pigmentirano sjajilo, a upravo ga tako i nosim preko nekog nijansom sličnog ruža gdje usnama da predivan sjaj i dojam punine ili preko olovke za usne kako mi nebi klizio preko ruba usana.

Golden Rose Velvet Matte 26  – tamnija koraljno – narančasta nijansa, potpuno matt finiša.

PicsArt_1447847835254

S lijeva na desno – Wet’n Wild Rose-bud, Essence 09 Wear Berries, Golden Rose 26, Golden Rose 98, Essence 06 make a statement

Kako vam se sviđa moj izbor ruževa za jesen/zimu? Koji su vaši favoriti?

 

* Pr proizvod

Oglasi

8 thoughts on “Jesen na usnama

  1. Pingback: Jesen na noktima | Happy Woman

Komentiraj

