Avene pjena za umivanje

PicsArt_1450093825144

Bilo koje mlijeko ili micelarna ma koliko temeljiti bili ne mogu mi zamjeniti dobro, staro umivanje. Pošto je moja koža osjetljiva, sklona reagirati crvenilom, i zatezanjem biram nježne, a učinkovite proizvode namjenjene čišćenju lica.

Avene pjena za umivanje namjenjena je čišćenju normalne do mješovite kože, a pogodna je i za nas osjetljive.

Dostupna je kao i svi Avene proizvidi samo u ljekarnama.

 PicsArt_1450265332783

Bočica s pumpicom odlično funkcionira, proizvod se lako dozira, i stiskom na pumpicu izlazi u obliku pjene. Lijepo se raspoređuje po licu i lako ispire.

Moram priznati da sam se bojala da će mi umivalica u ovom zimskom periodu možda isušivati kožu, ali moji strahovi su bili potpuno neopravdani. Nije mi izazvala zatezanje niti crvenilo.

Šminku s lica skidam micelarnom ili mlijekom, ali za svrhu recenzije isprobala sam umivalicu i na taj način. Puder i rumenilo skine nakon ponovljenog umivanja, dok makeup s očiju ide nešto teže. Najbolje mi se pokazala za jutarnje umivanje i/ili nakon sidanja šminke.

 150ml – 96,90 KN

Jeste li isprobale ovu umivalicu? Koji su vaši dojmovi? 

Oglasi

One thought on “Avene pjena za umivanje

Komentiraj

