New in #12

PicsArt_1450705149119

Posljednji new in post (link) bio je negdje u rujnu, od tada sam pohode u drogerije svela na minimum. Hrpa nepotrošenih proizvoda i štednja za neke bitnije “veće” stvari prisilili su me na kozmetičku djetu.

No naravno, uvijek postoji “ono nešto” što nam neophodno treba. 😉

PicsArt_1450722790633

Balea uljni piling sa soli iz Mrtvog mora naprosto obožavam. Dobio je i svoju recenziju (link), Dm – 29,90KN

PicsArt_1450707632717

Olival piling s uljem smilja (recenzija) je jedan od onih proizvoda bez kojih ne želim nikada ostati. Čim sam dotaknula dno staroj tubici, kupila sam novi. Dm, 29,90KN

IMG_20151221_163314

Biobaza dezodorans je moj prvi prirodni dezić. Najčešće ga koristim za ‘po doma’, dok za neke zahtjevnije fizičke aktivnosti ili stresne situacije držim se Garniera ili Nivee. Dm, 23,90KN

PicsArt_1450704663299

Na testiranje mi je stigla *Eucerin Aqua porin dneva krema. Mislim da će mi biti odlična za prijelazno razdoblje zima-proljeće. Ljekarna – 145 KN

PicsArt_1450704240448

O Avon Supreme Oils linija za njegu kose slovi kao jedna od boljih dostupna u kataloškoj prodaji. Naručila sam si šampon od bogatih 400ml – 27KN, te gelove za tuširanje Reflection orhideja i malina – 16KN i Winter Rose Buble Bath – 14KN.

PicsArt_1450702025834

Teško je odoljeti Avonovim mirisima, počastila sam se sa dva primjerka. Infinite Moment EdT – 89 KN i Incandessence (30ml) – 39 KN oba su iz orijentalno – cvijetne kategorije. Divni, nenapadni dnevni parfemi.

PicsArt_1450704817075

Kakav bi to new in bio bez dekorativne kozmetike. Essence Merry Berry kolekcija je podigla veliku prašinu – s razlogom, proizvodi su preslatkih ambalaža i pravi ukras u svakom kozmetičkom kutku. Ja sam na žalost uspijela uhvatiti samo jedan ruž (i to zadnji primjerak), najsvijetliju nijansu Red Rocks. Kozmo – 20KN. Gel eyeliner  i kosi kist jedini način na koji uspijevam ravnomjerno nanesti tuš. BeautyUk tuš sam kupila zbog povoljne cijene, za moje potrebe je sasvim ok. Kozmo – 25KN.

Kako vam se sviđaju moji noviteti? Što ste vi kupovali u posljednje vrijeme?

Proizvod označen * dobiven je u svrhu recenzije

Ne zaboravite na aktualno božićno darivanje – prijavite se OVDJE!

Oglasi

11 thoughts on “New in #12

Komentiraj

