Favoriti 2015. godine

IMG_20151231_120354

Drage moje, još jedna godina je iza nas. Danas vam donosim kratki osvrt na proizvode koje sam najviše voljela tokom prošle godine.

PREPARATIVA 

PicsArt_1451577117668

I više je nego očito da su me oduševili Olival proizvodi. Povoljna cijena i odličan sastav.

Olival piling s uljem smilja je jedan od rijetkih pilinga čiju sam kupnju ponovila. Detaljnu recenziju možete pročitati ovdje.

Olival piling s uljem smilja još jedan odličan uljasti proizvod. Iako ima alkohola u sastavu ni malo me ne isušuje, a koža je nakon njega meka i krema lakše sjeda (recenzija).

Olival ekstra hidratantna krema jako lijepo nahrani moju (blago) suhu kožu. Nije mi izazvala nikakav nered po licu. Preporučavam ju svim suhokožcima (recenzija).

Balea uljni piling sa soli iz mrtvog mora  je zapravo novitet u mojoj kupaonici, ali je potpuno opravdao svoje mjesto na ovoj listi. Savršeno ‘riba’. Uljna tekstura njeguje kožu poput losiona za tijelo (recenzija).

DEKORATIVA

PicsArt_1451575513383

Kada je dekorativa u pitanju, kroz cijelu godinu prevladavaju nude zemljani tonovi na očima i obrazima.

Kao definitivnog favorita izdvojila bih Catrice Nude Ilusion puder, od kada sam ga kupila samo njega koristim. Ima blago do srednje prekrivanje što mi je u većini slučajeva sasvim dovoljno.

Essence 2u1 bronzer  sam koristila umjesto rumenila cijelo ljeto i jesen. Nije pretjerano pigmentiran što uvelike olakšava nanošenje, bez straha od pretjerivanja, a opet obrazima da divnu boju.

Catrice kamuflaža jedina stvar koja uspijeva prekriti moje podočnjake. Zna biti isušujuća pa ju ne koristim svakodnevno i samo uz predhodno dobro nahranjeno okoloočno područije.

Beauty Uk tuš za uči u gelu jedini način na koji uspijevam nanesti eyeliner je pomoću Essence kosog kista i ovog tuša.

Catrice Nudes paleta  imam hrpu zemljanih tonova sjenila, nekako uvijek prvo dohvatim nju.

The Balm rumenilo  divna koraljna nijansa, vrlo pigmentirana i trajna (recenzija).

Catrice olovka za obrve najtamnija nijnsa savršeno odgovara mojoj prirodnoj boji obrva. Jako se lijepo nanosi, taman je pigmentirana da se može nadograđivati ali i stvarati potpuno prirodan look (recenzija).

IMG_20151108_190830

Među favoritima našao se i Avon Little Black Dress bezvremenski miris, odgovara mi u svako doba godine iako se najbolje uklapa u zimske mjesece.

Kako vam se sviđaju moji favoriti? Što je kod vas obilježilo prošlu godinu?

 

Oglasi

3 thoughts on “Favoriti 2015. godine

Komentiraj

