Balea Aqua okoloočna krema

PicsArt_1452163861088

 Uvijek sam u potrazi za dobrom, a povoljnom okoloočnom kremom. Kao vrlo dobra pokazala mi se Balea krema s 5% uree, bogate i nešto gušće teksture odlično mi služi za večernju njegu, dok mi je kao podloga za korektor ipak bila malo preteška. Za tu namjenu kupila sam Balea Aqua kremu u rollon verziji. Kako mi se svidjela pročitajte u nastavku.

 IMG_20160107_113020

Dolazi u jednostavnoj tubici obložena kartonskom kutijicom. Sama ambmalaža nije ništa posebno, ali sasvim ok služi svrsi.

PicsArt_1452166270009

Dozira se pomoću rollon kuglice. Lagano stisnem tubicu i nanesem kremu na područije ispod očiju te ju potom utapkam prstima. Upija se jako brzo. Već nakon minutu, dvije koža je spremna za nanošenje korektora.

PicsArt_1452172000564

Kao što sam gore spomenula, njena moć hidratacije nije velika. Mogla bi odgovarati ženama s normalnom ili masnom kožom, koje nemaju problema s dehidriranošću ili suhokošcima kao nadopuna njege, prije nanošenja korektora.

Sastav:

PicsArt_1452163420294

15ml – 22,90 KN – DM 

Jeste li isprobali ovu kremicu? Koji su vaši dojmovi? Od čega se sastoji vaša okoloočna njega?

Oglasi

One thought on “Balea Aqua okoloočna krema

Komentiraj

