Biobaza Natural deo roll-on ~ Honey Kiss

IMG_20151221_163314

Biobaza dezodoransi bazirani su na prirodnim sastojcima, bez alkohola, aluminijevih soli i parabena te su kao takvi pogodni i za osjetljivu kožu. Između dostupnih četiri mirisa ja sam izabrala Honey Kiss – antibakeriska formula s manuka medom.

Nemam problema s pretjeranim znojenjem, ali imam s mirisom istoga, što mogu    zahvaliti svojim ludim hormonima. Isprobala sam hrpu dezodoranasa i antipespiranata, neki su mi se svidjeli više neki manje.

Nisam imala prijetjerano dobra iskustva s prirodnim inačicama roll-ona, najčešće bi mi držali 3-4 sata nakon čega bi se pojavio neugodan miris znoja.

Čitajući podjeljena mišljenja Biobaza rollona i sama sam ih poželjala isprobati i vidjeti kako će reagirati na mojoj koži.

PicsArt_1452167991621

Sama bočica je plastična okruglasta i lijepo sjeda u ruku.

Miris je prirodan, pomalo neobičan i moram priznati da mi je trebalo neko vrijeme da se naviknem na njega. Dosta dugo se zadržava na koži.

Tekstura je nešto rijeđa i potrebno je par minuta da se potpuno osuši, nakon čega ne ostavlja nikakve tragove na odjeći.

PicsArt_1452168224055

Što se zaštite tiče, pokazao se sasvim solidan, bez problema me štiti tokom cijelog dana. Nije mi izazvao svrbež niti ikakve iritacije što mi se znalo dogoditi s Rexona antipespirantima nakon dužeg korištenja.

50 ml – 23,90 KN 

Volite li prirodne dezodoranse? Jeste li isprobali ovaj proizvod? Koji su vaši dojmovi?

Oglasi

Komentiraj

