BeautyUk tekući mat ruž

PicsArt_1453718100904.jpg

Tekući mat ruževi pravi su hit u posljednje vrijeme. Jednom ljepotanu nisam ni ja odoljela, a kako mi se svidio pročitajte u nastavku.

BeautyUk Matter tekući ruževi dolaze u 8 različitih nijansi, od kojih sam izabrala samo jednu za sebe – Mauve no 7. druga po redu najsvijetlija nijansa. “Prljavo” roza, dosta intezivnija nego što sam očekivala i pravi je kameleon, na svakome izgleda drugačije.

Po mom mišljenju kronično nedostaje nude nijansi, ali ako volite ružičaste i crvene tonove mogle bi pronaći nešto za sebe.

PicsArt_1453471653444

Ambalaža je karakteristična sjajilima za usne. Aplikator je malen, mekan, koso rezan i dovoljno precizan za ravnomjerno nanošenje ruža iako bih ja preporučila obrubljivanje usana sličnom nijansom olovke kako bi rubovi bili apsulutno savršeni.

IMG_20160122_144047

Tekstura je srednje gusta i vrlo kremasta. Lako se nanosi i vrlo brzo suši. Jednim nanosom se postiže vrlo dobra pigmentacija i prekrivenost usana. Ako ipak želite nanijeti dva sloja, svakako preporučujem da pričekate da se prvi potpuno osuši. Iako moram priznati da s “nadograđivanjem” nemam baš lijepo iskustvo, nakon cca sat i pol ruž mi se počinje ljuštriti s usana što mi se nikada nije događalo samo s jednim slojem.

PicsArt_1453660323883

Krasi ga vrlo dobra, ako ne i izvrsna trajnost. Bez hrane i pića ne mrda se s usana satima a preživjet će sok, i pecivo ili neki nemasni ručak.

Kao i većina mat ruževa voli isticati suhe dijelove, tako da je prije njega neophodan piling (kojeg možete napraviti i običnom četkicom za zube) i bogata hidratacija.

Kozmo – 29,90 KN

Jeste li isprobale ove ruževe? Ako niste želite li?

Oglasi

7 thoughts on “BeautyUk tekući mat ruž

  1. Pingback: Proljeće na usnama | Happy Woman

Komentiraj

