Olival čarobno mlijeko za tijelo

PicsArt_1454853341302

Čarobno mlijeko za čarobnu njegu je kombinacija visokokavlitetnih, prirodnih sastojaka za njegu kože. Sadrži šest prirodnih ulja: lješnjak, badem, jojoba, ruža, makadamija i agran.

Moja koža tijela je u većem dijelu godine normalna, dok u vrijeme centralnog grijanja postane dehidrirana i suha.

PicsArt_1454853183034

Tekstura ovog proizvoda je podosta rijetka, što je karakteristično za mlijeka za tijelo. Lijepo se razmazije po koži i upija instant brzo. Nema ljepljivog osjećaja i dosadnog čekanja da se upije. Već nakon 2-3 minute možete uskočit u traperice ili pidžamu, a koža je predivno baršunasta i meka.

Koristila sam ga i nakon brijanja podkoljenica gdje mi nije izazvao crvenilo niti peckanje, dapače lijepo je umiro kožu.

PicsArt_1454867802785

Otvor je mali, a bočica dovoljno mekana da se jednostavno dozira.

Miris je pomalo neobičan, ali ugodan i nije pretjerano jak. Zdržava se neko vrijeme na koži.

PicsArt_1454867667787

Ovo mlijeko bi preporučila apsulutno svima.

 200ml – 49,90 KN 

Jeste li isprobale ovo mlijeko? Koji su vaši dojmovi?

Oglasi

11 thoughts on “Olival čarobno mlijeko za tijelo

  1. Pingback: Olival čarobni piling za tijelo |

  2. Ovo mi se cini stvarno odlican proizvod i bas bi ga htjela uzeti samo gledala sam i u dm-a i mullera i nikako ga ne mogu nigdje pronaci. Mozda jos nije dosao u prodaju ili je bas svugdje vec rasprodan, ili stoji mozda na nekom drugom mjestu u trgovinama? 😀

    Sviđa mi se

Komentiraj

