New in #13

PicsArt_1456140123126

Pozdrav djevojke, danas ću vam pokazati što sam to kupila/dobila u posljednje vrijeme.

PicsArt_1456139944946

Avon Advance Techniques Supreme Oils  liniju za njegu kose naprosto obožavam. Već sam potrošila ni sama ne znam koliko bočica šampona.  Osim šampona tu su još i njegujući balzam te maska za sjaj kose. O cijeloj liniji pisati ću uskoro zasebni post.

PicsArt_1456133374351

Od Aura kozmetike mi je stiglo *Rumenilo 224 Rose koje je jako lijepo pigmentirano i divne nijanse. *Skip Deep 72 sjenilo za oči, popularni *Absolute Matte kremasti ruž za usne u nijansi 612 Matte Mess koja na mojim tankim usnama i uz blijed ten ne izgleda baš najbolje, ali mi se jako sviđa teksura tako da ću sigurno kupiti koju svijetliju nijansu. *Umjetne trepavice dolaze u deset modela, različite gustoće i duljine dlačica, ja sam dobila model pod brojem 04 Miaou Miaou.

PicsArt_1456134777385

Stiglo mi je i nekoliko Wet n wild proizvida. Divno ciglasto *rumenilo, *bucnasta olovka u nijansi E126 i *olovka za usne u istoj nijansi, te *crna olovka za oči.

PicsArt_1456137125399

Mojoj kolekciji mirisa pridružio se je *Giordani Gold Orginal.

PicsArt_1456136909831

Ponovila sam kupnju Biobaza deo roll-ona ali ovoga puta s mirisom ružinog drveta i geraniuma koji mi se puno više sviđa.

PicsArt_1456139697544

Essence kistovi su mi se pokazali kao odlični. Kupila sam kosi kist za gel tuš i jedan za blendanje sjenila.

Kako vam se sviđaju moji noviteti? Želite li da požurim s recenzijom nekojeg proizvoda?

Proizvodi označeni * dobiveni su u svrhu recenzije

Oglasi

9 thoughts on “New in #13

  1. Zanimljive stvarčice 🙂 Baš me zanima kakve su kvalitete Aurine trepavice s obzirom na druge 😉
    Ovi kosi kistovi od essencea su mi brutani. imam 3 komada i još ih razmišljam uzeti par 🙂

    Sviđa mi se

Komentiraj

