Avon Supreme Oils linija za njegu kose

PicsArt_1456309706277

Avon Supreme Oils linija u svojim proizvodima ujedinjuje pet dragocijenih ulja: makadamija, sjemenke kamelije, badem, sjemenke grožđa i marula, te obećava efekt kao iz frizerskih salona.

Linija se sastoji od šampona, balzama (regenerator), tretmana za sjaj kose i njegujućeg spreja. Namjenjena je svim tipovima kose. Sprej sam prosljedila sestri dok sam ostala tri proizvoda adekvatno testirala i danas vam donosim svoje dojmove.

PicsArt_1456310793976

Koliko volim ovaj šampon govori činjenica da sam nakon potrošene velike bočice od 400ml naručila još tri male.  Miris je identičan za sve proizvode i stvarno podsjeća na proizvode iz frizerskih salona, nježan i vrlo ugodan. Tekstura je srednje gusta, karakteristična za većinu šampona. U dodiru s vodom stvara bogatu pijenu. Odlično čisti kosu, bez isušivanja i dodatnog otežavanja, dapače, imam dojam da mi sam po sebi njeguje kosu.

PicsArt_1456311923381

400ml – 34 KN, 250ml – 24 KN

PicsArt_1456311185000

Njegujući balzam ili bolje rečeno regenerator ima nešto rijeđu teksturu. Miris je izraženiji nego kod šampona. Može se koristiti na dva načina, kao regenerator koji se drži na kosi minutu, dvije, a potom ispere ili kao maska. Kosa nakon njega je meka, sjajna i izgleda zdravo.

PicsArt_1456311321475

250ml – 24 KN

PicsArt_1456311021401

Maska ili kako Avon navodi njegućući balzam za sjaj kose me je najviše zanimao. Teksura je puno rijeđa nego što sam navikla. Jako brzo se troši, no kosi daje jako lijep sjaj. Miris se dosta dugo zadržava na kosi pogotovo ako se koriste sva tri proizvoda.

PicsArt_1456311449584

50ml – 35 KN

Ove proizvode bi preporučila ženama suhe kose (kakva je i moja), dok bi masnoj možda bili mrvicu preteški.

Sve cijene se odnose na aktualni katalog.

Jeste li isprobale ove proizvode? Koji su vaši dojmovi?

 

Oglasi

7 thoughts on “Avon Supreme Oils linija za njegu kose

  1. Pingback: Proizvodi kojima sam dotaknula dno #9 | Happy Woman

  2. Baš si me razveselila ovime, zanimali su me ti proizvodi (regenerator pogotovo). Koristim inače od avona za kosu samo serum s arganom i onaj za suhe vrhove. Vrijeme je da probam još ponešto. No mislim da ću masku preskočiti, volim kad su malo gušće. 🙂

    Sviđa mi se

Komentiraj

