Olival regenerativna krema s uljem smilja

PicsArt_04-04-10.50.44

Nije tajna da obožavam Olivalove proizvode. Od svih koje sam do sada isprobala posebno su se istaknuli proizvodi za njegu lica. Nakon potrošene dvije ekstra hidratantne kreme odlučila sam se za lakšu verziju i kupila Regenerativnu kremu, kako mi se svidjela pročitajte u nastavku.

PicsArt_04-03-02.41.39

Ambalaža je ista kao i kod ekstra hidratantne kreme, čiju recenziju možete pročitati ovdje. Okarakterizirala bih ju kao vrlo praktičnu, pumpica radi bez problema, a pošto je plastična bez straha ju nosim na putovanja.

PicsArt_04-04-11.10.26

Moja koža je vrlo osjetljiva, sklona crvenilu i dehidraciji. U hladnijem dijelu godine naginje ka suhoj. Ova krema je u posljednjih mjesec dana postala moja dnevna i večernja njega i mogu vam reći da mi to u potpunosti odgovara.

PicsArt_04-04-11.04.40

Tekstura je srednje gusta, ali iznimno maziva. Miris je klasičan kao kod cijele linije, nije previše jak i nametljiv.

Brzo upija, a lice ostaje glatko i mekano. Odlična je i kao podloga za šminku.

PicsArt_04-04-12.59.21

Ova kremica je namjenjena normalnoj do mješovitoj koži, s čime bi se ja u potpunosti složila. Ulja koja sadrži nisu komogena, tako da vam neće izazvati prištiće i nered na licu.

Sastav možete vidjeti na slici ispod:

PicsArt_04-04-11.49.21

50ml – 59,90 KN

Oglasi

One thought on “Olival regenerativna krema s uljem smilja

Komentiraj

