Wish/shopping lista

Već dugo na mobitelu imam mapu pod nazovom “shopping lista” gdje spremam fotografije stvari, odjeće, kozmetike i sličnih potrebština koje si želim i namjeravam kupiti u nekom određenom roku. Danas ću s vama podijeliti tu listu.

IMG_20160427_113229

Izvor

Ne mogu si priuštit poluprofesionalni fotoaparat, a iskreno trenutno ni ne vidim potrebu za istim. Vjerujem da će ovaj sasvim ok poslužiti za blog puno bolje od 8mp kamere mobitela. Ako imate kakve prijedloge za druge fotoaparate u ovom cijenovnom rangu slobodno pišite.

148lx1s

Kosa mi je napokon narasla na dužinu do ramena, sasvim dovoljno za isprobavanje nekih frizurica tako sam postala zaluđena kovrčama, ili bolje rečeno lagano uvijenom kosom. U moru figara za kosu, za oko mi je zapeo ovaj ljepotan, prvenstveno zbog debljeg dijela za uvijanje.

PicsArt_05-03-04.03.36

                                 Izvor

Pod hitno mi trebaju obične crne balerinke, koje idu apsulutno uz sve od traperica do haljina. Jako su mi se svidjele ove iz Roberta i koštaju svega 80 Kn, na web shopu nisu više dostupne, ali se nadam da ću ih pronaći u njihovim trgovinama. Druge su potpuna suprotnost, vesele, šarene za podizanje jednostavnih proljetnih kombonacija.

 imagesS BB kremama nisam imala baš sreće, sve su bile pretamne za moj blijed ten. Nadam se da ću s ovom Bourjois CC kremom imati više sreće.

 nd.35550

Za kraj jedan miris. Naomi Campbell lagana cvijetno – voćna kompozicija, mislim da bi bila idealna za nadolazeće tople dane. Čekam ponovno dobre popuste u drogerijama da napokon bude moj.

Što se nalazi na vašoj listi želja? Imamo li neke zajedničke?

Oglasi

6 thoughts on “Wish/shopping lista

  1. Super je wishlista,i ja trenutno slikam sve na mobitelu,jer su mi baterije na fotiću katastrofa O.o
    Inače ne volim Naomi Campbell uopće,al ovaj parfem joj nije loš…sestra ih koristi pa znam kakvi su :)….btw Bipa sada ima 40% na parfeme,ako nisi znala 😉

    Sviđa mi se

  2. Ova cc krema je u light nijansi ful tamna, barem meni, ja sam ju dala mami koja kroz godinu ima boju kao ja kad jakoo pocrnim – ona boja na kraju ljeta kad si ekstra preplanuo…em je tamna em još malo oksidira.. Tak da žali bože novaca… Inače imam borjouis pudere i obožavam ih ali ta cc krema totlano promašena….

    Sviđa mi se

Komentiraj

