Proizvodi kojima sam dotaknula dno #8

PicsArt_05-09-01.38.41

Današnji sunčan dan sam maksimalno iskoristila fotografiranjem proizvoda za nadolazeće recenzije. Postovi o potrošenim proizvodima uz new in postove su jedni od najčitanijih na blogu pa započinjemo njime.

IMG_20160508_151038

*Nivea Creme Care veliko pakiranje sam dobila još u vrijeme Božića. Stojao je dugo u ladici s proizvodima koji čekaju svoj red, i potpuno sam zaboravila na njega sve do prošlog mjeseca. Vjerujem da ste svi barem jednom isprobali ovu tuširalicu, malo je onih koji ju ne vole. Baš je onako – gel za cijelu obitelj. Sigurno ću ga kupiti ponovno.

Jeden Tag gelove sam kupila za svega par kuna. Zbog povoljne cijene kupila sam odmah četiri. Dva s mirisom limuna, dva s mirisom naranče. No na žalost “koliko para toliko i muzike”. Mirisom podsjećaju na detardžent za suđe i lagano isušuju kožu. Za istu cijenu mogu se pronaći Balea gelovi koji su puno, puno bolji tako da ove više neću kupovati.

Balea Duschgel ima svijež unisex miris, koji se na žalost ne zadržava na koži. Obožavali smo ga i muž i ja.

IMG_20160508_151008

*Olival Avokado šampon ima svoju recenziju, kao i cijela linija Avon Advance Techniques Supreme Oils linije. Sve proizvode sam obožavala i pokazali su mi se kao odlični.

IMG_20160508_151146

Kad smo već kod proizvoda za kosu i tijelo, potrošila sam i *AlpStories sol za kupku. Koristila sam ju za namakanje, tj. kao kupku za stopala i potrajala mi je jako dugo. Miris višnje mi se jako sviđao, no smatram da ima puno jeftinijih verzija soli za kupanje koji služe istoj svrsi.

Olival čarobno mlijeko je zaista čarobno. Postao je moj HG proizvod. Ovo mi je već treća prazna bočica. Zbog njegovog brzog upijanja sam se počela redovno mazati. Malo je reći da obožavam ovaj proizvod.

IMG_20160508_151123

AlpStories tonik sam dobila na poklon od kolegice i jako sam mu se obradovala. Znala sam koliko je divan jer sam ga već jednom imala. Divno njeguje kožu, a miris je pravi proljetni, poput cvijetne livade.

Olival ekstra hidratantna krema je još jedna stvar koju uvijek moram imati doma. Dehidriranu i suhu kožu riješava kroz par dana korištenja. Nešto se sporije upija tako da bih ju preporučila kao noćnu njegu, a za dnevu Regenerativnu kremu.

PicsArt_05-06-12.07.18

*Marilou BIO gel za umivanje lica me nije isušivao ali me nije ni naručito oduševio. Volim kada se umivalice doziraju pumpicom, tubice baš i nisu praktične za tu namijenu.

Hipp hidratantnu kremu imam već dugo, pa sam ju odlučila iskoristiti za mazanje stopala pred spavanje.

*Labello lip butter je jedan od rijetkih balzama kojemu sam dotaknula dno. Jako lijepo hidratizira ali je i poprilično mastan, pa sam ga koristila samo kada sam doma ili pred spavanje.

IMG_20160509_122445

*Nivea dezić je također bio dio božićnog paketa s kojim je Nivea razveselila nas blogerice. Tek je nedavno došao na red.  Sasvim je ok, iako su mi puno draže roll-on verzije.

Dove roll-on sam koristila za izlaske i za dane kada sam znala da ću imati više fizičkih aktivnosti. Dok za svakodnevne potrebe me odlično služila puno zdravija Biobazina verzija.

 Kojim proizvodima ste vi dotaknule dno?

Proizvodi označeni * dobiveni su u svrhu recenzije!

 

Oglasi

Komentiraj

