Proljeće na usnama

PicsArt_05-13-02.55.01

Jarke boje na usnama totalni su hit ove sezone. Ja se ne vodim trendovima, nego biram ono s čime se osjećam ugodno.  Danas ću vam pokazati boje s kojima sam unosila malo vedrine u ove tmurne kišne dane. Naravo radi se o mojoj omiljenoj beauty kategoriji – ruževima.

IMG_20160513_151920

Beauty UK lips Matter je moj prvi tekući ruž. Treba strpljenja i preciznosti pri nanošenju ali se to itekako isplati. Detaljnjiju recenziju možete pročitati ovdje.

Essence 03 red rocks je divna koraljno crvena nijansa iz Merry Berry kolekcije. Iako nisam fan crvenih nijansi ova mi se jako sviđa.

*Golden Rose velvet matte 04 je zapravo tester verzija koju sam još davno dobila na recenziju. Jarko ružičasta nijansa, koja uz samo malo pudera i maskare odlično izgleda. Kako mu i samo ime kaže potpuno je mat. Prva (gornja) fotografija realno prikazuje boju dok na swatchu izgleda nešto tamnije nego što u stvarnosti je.

*Wet n wild mega slicks blam stain, buckasta olovka koju nikako nebi nazvala ružem, više je kao balzam u boji. Ostavlja lijepu bojicu mrvicu tamniju od boje mojih usana što mi se jako sviđa, pogotovo za dane kada mi se neda šminkati, ali ipak želim malo boje na usnama.

PicsArt_05-15-02.21.41

S kojim bojama si vi uveseljavate ove ružne kišne dane?

Proizvodi označeni zvijezdicom * dobiveni su u svrhu recenzije
Oglasi

8 thoughts on “Proljeće na usnama

Komentiraj

