Mojih sedam beauty grijeha

makeup-grijesi-LID

Svi mi imamo neke sitnice koje svijesno ili ne svijesno radimo, a znamo da ne bi trebali. Danas vam potpuno iskreno otkrivam svoje beauty grijehe.

20150612192455_310004

Tuširanje vrućom vodom. O da, svijesna sam kako to dijeluje na kožu. Iz kade izađem crvena k’o rak, ali to jednostavno ne mogu prestati raditi.

Isto tako tu je i prečesto pranje kose. Dugo sam imala kratku kosu, (koja nije niti malo jednostavna za održavanje kako se čini) pa mi je ostala navika čestog pranja kose, prije je to bilo svakodnevno, sada sam ipak svela na 3 puta tjedno.

PicsArt_05-21-12.39.39

Ne koristim redovno maske za lice. Iako bi mojoj često dehidriranoj koži jako dobro došle.

PicsArt_05-21-12.43.06

Pravu njegu stopala počinjem primjenjivati tek kada nam se ljeto i otvorene sandalice opako približavaju. Na sreću nemam problema s ispucalim petama.

images

Jedan od razloga zašto sam se odlučila na geliranje noktiju je taj što mrzim lakirati nokte. Ruke su mi većinu dana u vodi, tako da mi se svaki lak jako brzo počne ljuštriti, a ono što je najgore užano sam lijena skinuti taj isti lak.

zasto-nam-ljeti-nastaju-pristici-80379-405x270-201407251607

“Kopanje po licu” vrlo ružna navika, zbog kojeg nastane još veći nered. A o bakterijama i mogućim upalnim procesima da ni ne govorim.

images-1

Da bi koža bila lijepa potrebno ju je hidratizirati iznutra, ja sam tu zakazala. Pijem jako malo vode.  Tome pokušavam stati na kraj nosanjem bočice s vodom svugdje sa sobom a doma dodam par kapi limunovog soka.

Sigurna sam da kada bi se mogla sijetiti svega ovoj listi nebi bio kraj.Groznna sam, znam.  :-/ 

Koje su vaši beauty grijesi? Dijelimo li neke zajedničke?

Fotografije su preuzete s google preglednika i nisu moje vlasništvo!
Oglasi

5 thoughts on “Mojih sedam beauty grijeha

  1. Maske također skoro pa nikad ne koristim, uopće ih se ne sjetim kupiti :/ A kopanje lica je obavezno kod mene, manje imam ožiljaka ako istisnem prištiće nego kad ih ostavim da sami “prođu”, nikad ne prođu i uvijek se vrate još veći :/

    Sviđa mi se

  2. Prvi i drugi greh imam i ja, o ostalima sam s godinma naucila da se molje staram: stopala negujem redovno, jer mi zbog stajanja pucaju pete, nokte kaliram redovno *ali ja sam lakoholicarka, pa to i nije cudno 🙂 , Po licu vise ne kopam, iako sam cesto u mladosti radila slozene “hirurske” zahvate. Nesto dodje i sa godinama. E da, i ja pijem malo vode, dakle imamo 3 zajednicka greha

    Sviđa mi se

  3. Nisi jedina i ja se tusiram vrucom vodom,kopam čvimbe iako mi je lice puno oziljaka i ne stavljam masku redovno neg kad ju skuzim u kupatilu onda sw sjetim stavit je,jednostavno od silnih stvari ju ne vidim pa ju tako i zaboravim 😛

    Sviđa mi se

Komentiraj

