Wet n Wild olovka za usne ~ nijansa E664C Fab Fuchsia

1464941988915

Pisanje o samo jednoj nijansi olovke za usne nebi dolazilo u obzir da me ta olovka nije ovako oduševila. Koje su njene karakteristike i zašto sam ju zavoljela pročitajte u nastavku…

PicsArt_06-03-12.49.44

Nijansa o kojoj ću vam dnas pisati nosi naziv E 664C Fab Fuchsia. Divna bogada boja. Ljubičastog podtona koje će divno stojati djevojkama svijetlog tena.

PicsArt_06-03-12.50.25

Mazivost ove olovke je predivna, savršeno klizi po usnama. Već i lagani pritisak ostavlja odličnu pigmentaciju.

PicsArt_06-03-12.51.24

Ne isušuje usne niti malo, a bez hrane i pića izdražat će solidnih 2-3 sata. Najčešće je nosim samostalno iako je vrlo dobra i kao podloga za ruž.

IMG_20160603_135143

Uživo je mrvicu tamija nego što sam uspijela uhvatiti kamerom mobitela na fotografiji usana.

Količina koja se dobije je 1.4 grama, a cijena je oko 15 kn.

Volite li olovke za usne? Kako vam se sviđa ova nijansa?

Oglasi

2 thoughts on “Wet n Wild olovka za usne ~ nijansa E664C Fab Fuchsia

  1. Pa, rijetko koristim olovke za usne. Imam ih 3 ili 4.. ali nisam neki ljubitelj.
    Meni se nikako ne slažu boja olovke sa bojom ruža 😂😂
    Koliko god ja to pokušavala, ne ide..

    Sviđa mi se

Komentiraj

