Uriage Bariesun krema SPF 50+

1465298221583

Uriage Barisun krema namjenjena je osjetljivoj koži.  Sadrži SPF 50+ te štiti kožu od slobodnih radikala UVA i UVB zraka.


Moje prvo iskustvo s kremama za zaštitu od sunca započelo je prije 10-tak godina, dok sam još bila u osmom razredu osnovne škole. Sve kako bih svoje pjegice koje su mi tada stvarale velike komplekse držala pod kontrolom. Radilo se o nekom no name losionu od mrkve sa SPF 30, koji uopće nije bio namjenjen za lice. Uz nedovoljnu i nepravilnu njegu rezultiralo je groznim prištićima. Od tada sam bolje birala  proizvode i slušala savijete farmaceuta u ljekarnama. Bilo je tu pogodaka i promašaja, no sada 10-tak godina poslije mogu bez puno razmišljanja izabrati i preporučiti svoje favorite. Ako se slažete to bi mogla biti tema jednog od narednih postova?

Moja je koža posljednjih godinu -dvije normalna, povremeno zaluta ka suhoj (najčešće u zimskim mjesecima) i sklona je dehidraciji. Što se gore spomenutih pjegica tiče one su i dalje tu, redivno se vraćaju s prvim proljetnim zrakama sunca s vremenom sam ih prihvatila kao dio sebe, ali ih ne želim svake godine imati sve više. Uz redovno korištenje visokog SPF-a to sam i postigla. No da ne duljim previše s uvodom vrijem je da kremem s recenzijom.

1465378202346

Krema dolazi u jednostavnoj tubici količine 50ml obložena kartonskom kutijicom na kojoj možete pročitati sastav te sve potrebne informacije.

Uz malo pažnje dozira se vrlo lako. Preporučena količina za lice i vrat je jedna čajna žlica. Nedovoljna količina kreme smanjuje razinu zaštite, bez obzira na visinu SPF-a. Kremu je potrebno nanositi pola sata prije izlaganja suncu te taj postupak ponavljati nakon kupanja, brisanja ručnikom ili znojenja.

1465377948605

Ono što je bitno za napomenuti je da većina krema za zaštitu od sunca u većoj ili manjoj mjeri mogu začepljivati pore. Prištiće  i ostale gadosti možete spriječiti adekvatnim i redovnim čišćenjem lica. Recimo ako ste se vratili iz štenje i bit ćete neko vrijeme doma, skinite kremu, očistite lice i pustite kožu da diše, a prije idućeg izlaganja suncu ponovno ju nanesite.

PicsArt_06-08-01.56.08

Gustoća je po meni savršena, poput fluida. Savršeno se razmazuje i upija u kožu kroz par minuta. Ono što je meni jako bitno ne ostavlja bijeli trag. Na mojoj normalnoj koži ima lagani dewy finiš. Što meni u potpunosti odgovara, ali mislim da se nebi svidio ženama koje se bore da postignu matt izgled. U posljednjih nešto više od mjesec dana svakodnevnog korištenja nije mi izazvala nikakvu lošu reakciju na licu. Nakon što se potpuno upije puder “sjeda” bez problema.

Miris je karakterističan većini krema sa SPF za lice, ugodan je, nije težak i jak, brzo nestane s lica, tako da vjerujem da nebi smetao niti osjetljivim nosnicama.

Sastav:

 1465390089951

Jeste li isprobali ovu kremu? Čime se vi štitite od štetnih sunčevih zraka?

PR proizvod 
Oglasi

One thought on “Uriage Bariesun krema SPF 50+

  1. Pingback: New in #14 | Happy Woman

Komentiraj

