Trenutno volim… #4

IMG_20160615_105752

Pozdrav drage dame! Vrijeme je za nove favorite. Nema ih puno ali su svi vrlo voljeni i korišteni u proteklom periodu.

1465983773516

Balea Aqua okoloočna krema jedna vrlo lagana krenica. Gotovo fluidne teksture koja se brzo upija, kao takva odlična je podloga za korektor. Meni je sasvim dovoljna u ovom periodu. Ponekad kada osjetim potrebu za jačom hidratacijom ubacim Balea Urea kremu o kojoj možete čitati ovdje, a recenziju Aqua verzije možete pogledati ovdje.

PicsArt_06-15-12.26.12

*Ulje avokada je poznato po svojim hidratantnim svojstvima i može se koristiti u razne svrhe, najbolje i najkvalitetnije je ono hladno prešano. No ni ova verzija  s potpisom Olivala namjenjena njezi suhe i oštećene kose me nije razočarala. Nanosim ga jednom tjedno na suhu kosu u pozamašnoj količini i ostavim da djeluje pola sata do sat, te nakon toga normalno operem kosu. Detaljnjiju recenziju ulja i odličnog šampona iz iste linije možete pročitati  ovdje.

1465983826049

Potrošila sam svoj omiljeni Catrice Nude Illusion puder pa u kolekciji potražila “stare” zalihe. Što se pokazalo kao pdlična stvar jer sam se podsjetila koliko je dobar Borjouis Healthy mix serum. Voli lagano naglašavati suhe djelove ali uz dobro hidratiziranu kožu dijeluje jako prirodno.  

1465825934761

*Golden Rose Terracotta rumenilo u nijansi 07 daje licu predivan zdrav sjaj.

Jednako divan je i *Essence Sun Club 2u1 bronzer mješanjem obje nijanse dobijem savršenu boju za moj blijed ten. Lako se nanosi i odlično blenda.

1465826107032

*Oriflame Giordani ruž ima tako divnu ambalažu da sam ga jedno vrijeme čuvala samo za ukras. 😉 Nijansa Pink Delicacy nježno ružičaste boje, savršene mazivosti i kremaste teksture. Imam osjećaj kao da nanosim balzam na usne, no unatoč tome pugmentacija je solidna.

Catrice olovka za obrve u nijansni 030 Brow-n-eyed Peas je najbolja olovka za obrve koju sam ikada koristila. Zaboravila sam je uslikati samostalno, ali ju nikako ne mogu izostavit. Taman je mekana da se lijepo nanosi, odlična pigmentacija i obrve izgledaju jako prirodno.

Koji su vaši favoriti, imamo li što zajedničko?

Proizvodi označeni zvjezdicom * dobiveni su u svrhu recenzije , no to ni na koji način nije utjecalo na moje mišljenje o proizvodu!
Oglasi

One thought on “Trenutno volim… #4

Komentiraj

