New in #14

PicsArt_07-06-03.08.01

Pozdrav djevojke, vrijeme je za novi New in post. U posljednje vrijeme nisam puno kupovala, samo ono što mi je neophodno. Grozno radno vrijeme mi nije dopuštalo lutanje po drogerijama, tako da su većina proizvoda dobivena od mojih PR partnera, no neovisno o tome Vi znate da su sve moje recenzije potpuno iskrene neovisno o porijeklu proizvoda.

1467809026669

Uriage kozmetika mi je na recenziju poslala *Bariesun losion poslije sunčanja i *Bariesun kremu za osjetljivu kožu sa SPF 50+ koja mi je već pri kraju i njoj sam vam pisala u ovom postu. Odlična krema za moju normalnu do suhu kožu, još samo da nađem puder bez SPF-a s dovoljno svijetlom nijansom jer sam “stare” zalihe Borjois healthy mix seruma potrošila, a Catrice Nude Illusion ima SPF, neznatan, ali dovoljan da poništava djelovanje kreme. 😉 Ako imate kakvu preporuku za obavezno pišite u komentarima.

1467809139645

1467810594416

Od Eucerina mi je stigao divan paketić u lijepoj, velikoj torbi za plažu, s ručnikom i kalupima za pjesak. Koje nema na slici, ali vjerujem da ste ih već mogli vidjeti kod ostalih blogokolegica. Osim toga, u torbi su se našli proizvodi za zaštitu od sunca: *Eekstra lagani losion za zaštitu od sunca, SPF 50+ , *Sun Anti-Age fluid za zaštitu kože lica od sunca SPF 30,  i *Sprej za zaštitu od sunca osjetljive dječje kože, SPF 50+.

1465567959114

Kad smo već kod Eucerina, prošlom Press Kitu sam dobila *Eucerin Anti-transpirant (recenzija) koji je već potrošen, ali vam mogu reći da je jedan od boljih anti-transpiranata koje sam probla, ni pod najvećim stresom i fizičkim naporom me nije izdao, ne blokira sasvim znojenje, što nebi bilo ni zdravo, ali štiti od neugodnih mirisa tokom cijelog dana. Zloglasni aluminium je na prvom mjestu popisa sastojaka, pa ako ga pod svaku cijenu želite izbjeći ovo nije dezić za vas.

1467809276081

*Hello Summer brončano ulje za kožu i kosu i *Hello Summer Brončani pekmez za ubrzano tamnjenje. Brončano ulje testiram ja, a pekmez će najvjerovatnije ići u jedno od nadolazećih darivanja.

1467809209155

Balea šampon namjenjen njezi obojane kose kupujem po tko zna koji put, iako moja kosa trenno nije tretirana bojom ovaj šampon mi odlično odgovara. Balea gel za tuširanje je iz LE kolekcije i platila sam ga malo više od 5 kuna, sasvim je ok, lijepo miriši, pjeni se i čisti kožu. Nisam primjetila da me dodatno isušuje. Nivea mlijeko za tijelo imam uvijek u kupaonici, više je navika nego stvarna potreba. Balea gel za pranje lica sam imala prije par godina, no tada mi je izazivao crvenilo i strašno me isušivao. Odlučila sam mu dati šansu ponovno i nisam se pokajala, sada mi savršeno odgovara. Lijepo skida ostatke šminke i osvježava lice, ovoga puta se nikakvo zatezanje ni crvenilo nije dogodilo.

PicsArt_06-03-12.33.11

Olival mi je poslao *Aloe vera gel namjenjen obnavljanju i smirivanju nadražene kože. *Konjski balzam za opuštanje mišića i lakšu pokretljivost te *Ice gel koji pomaže kod sportskih povreda, ublažava bolove i hladi kožu. Na sreću nije bilo potrebe za korištenjem ovih proizvoda, no svakako ih je dobro imati u kući.

1467808946506

Stigao mi je i Aura paketić dio proizvoda je išao za darivanje, a ja ću recenzirati *Glorious Cheeks rumenilo u nijansi 226 Miss Patisserie i *So Dolly so Sweet ruž za usne u nijansi 714 Miss Patisserie oba su dio nove kolekcije. Oba proizvoda su isprobana, tako da će recenzija ići uskoro.

Što se našlo novoga kod vas u posljednje vrijeme? Kako vam se sviđaju moji noviteti?

Proizvodi označeni zvjezdicom * dobiveni su u svrhu recenzije.

Oglasi

5 thoughts on “New in #14

    • Hvalaa ti. 😀 U Bipi nisam bila 100 godina, nije mi baš blizu, pa u Dm-u kupujem sve od higijene do makeupa, ali morat ću otići. 😉 Gledala sam u Dm-u Hellty mix ona novija verzija, ali mi je i najsvijetlija nijansa pretamna. 🙂

      Sviđa mi se

      • Da, i meni je obican Healthy Mix u nijansi 52, koja je najsvjetlija kod nas na trzistu, pretaman… inace postoji nijansa 51 isto ali je nema kod nas, ima je samo za naruciti na ASOS i Feelunique stranicama.

        Ali HM Serum (koji mi bolje i odgovara) ima u Bipi, fala Bogu 🙂

        Sviđa mi se

Komentiraj

